aygotenking
jeg kikket litt på han som hadde 2.2 her førs bremsegraf med liten turbo fra stord.
gti kammer og no dill.
ganget han motor sin kurve med 2 og tok vekk hjultap.
hk kurven ble dønn lik min bare 3000omr lengre nede.
eks 850hk er på 5500rm istedenfor 8500rm. hehe
og dreiemomentet ble på 1030nm i motor på 4000rm og holder det til 6000rm
før det detter til 800 på 7500rm.
og detter på 98 bensin. og 1.4 bar ikke 2.5 som min.
helt sykt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
håper di kan opnå noe lignenede selv når di blir satt i sammen slik jeg tenker.
jeg tenker og ha 7500i turtall istedenfor 8800.
altså 1700rm mindre. men mer 3000 mer i register/tidligere i gang.
så blir det 1300rm mer kjørbare en i dag.
altså. på eks 3500rm har motorer 400 julhester som jeg mener går fælt.
altså 4000rm kjørbare
det må jo bare blir bra.
jeg kikket litt på han som hadde 2.2 her førs bremsegraf med liten turbo fra stord.
gti kammer og no dill.
ganget han motor sin kurve med 2 og tok vekk hjultap.
hk kurven ble dønn lik min bare 3000omr lengre nede.
eks 850hk er på 5500rm istedenfor 8500rm. hehe
og dreiemomentet ble på 1030nm i motor på 4000rm og holder det til 6000rm
før det detter til 800 på 7500rm.
og detter på 98 bensin. og 1.4 bar ikke 2.5 som min.
helt sykt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
håper di kan opnå noe lignenede selv når di blir satt i sammen slik jeg tenker.
jeg tenker og ha 7500i turtall istedenfor 8800.
altså 1700rm mindre. men mer 3000 mer i register/tidligere i gang.
så blir det 1300rm mer kjørbare en i dag.
altså. på eks 3500rm har motorer 400 julhester som jeg mener går fælt.
altså 4000rm kjørbare
det må jo bare blir bra.
