Som en "klok" mann ved navn Mr. Garrison sa en gang: there's no stupid questions, only stupid people. Derfor trenger jeg litt tips om min demontering av karosserideler til bilen min. (og bare sånn at det er klart, jeg kan virkelig ikke skru og vet ikke hva veldig mange ting heter, men det jeg derimot vet, er at dere er veldig snille. Tihi.) Så håper noen vil hjelpe meg litt fremover. Gruer meg spesielt til bilen skal sammen igjen.
-Skjermene. Bortsett fra alle skruene som er rimelig synlig pluss den under innerskjermen så sitter den bare i to skruer frem mot den hmmm nesen? som sitter over fangeren sant? Er tilfeldigvis den nederste skruen sånn med mutter på baksiden?
Føler jeg har skrudd på den i en evighet uten at det har skjedd noe. Hvordan ellers får jeg av den drittskruen? -Grill. Den sitter jo i en klips?greie på hver side ja? Men den ene sitter jo midt bak Toyotalogoen. Hvordan får jeg vippet opp den dingsen da?
Ellers så håper jeg at resten av skruene til fanger og nese er lett å finne når først grillen kommer av?

-Skjermene. Bortsett fra alle skruene som er rimelig synlig pluss den under innerskjermen så sitter den bare i to skruer frem mot den hmmm nesen? som sitter over fangeren sant? Er tilfeldigvis den nederste skruen sånn med mutter på baksiden?

Ellers så håper jeg at resten av skruene til fanger og nese er lett å finne når først grillen kommer av?
Sist redigert av jacquelin den 16 jul 2012 00:37, redigert 1 gang totalt.
Toyota Supra
Toyota Cressida
Zuki XL-7 v6
Mindre særpreget enn ei flaske Solo, var hans sølvgrå VW Polo
Toyota Cressida
Zuki XL-7 v6
Mindre særpreget enn ei flaske Solo, var hans sølvgrå VW Polo