Hadde jeg vært deg, hadde jeg oppgradert clutchen når motor og gir først er ute. Klart kan den orginale clutchen fungere optimalt, men den har mye kortere levetid på det registeret du skal opp på. Hadde ikke tvilt et sekund på å oppgradert til sinter 6puck lamell ivertfall, orginal trykkplate skal gå vist ikke pengene strekker til, men her er det også like greit for holdbarhetens skyld å kjøpe en tilsvarene oppgradering. (noe sterkere) Når det gjelder svinghjulet er det to ting som spiller en rolle, skal du ha mere nm, kjør med det orginale (tyngre), skal du ha litt raskere revving, kjøp chromstål eller alu (lightweight) og bare for å ha sagt det, kan det hende at du ikke vill merke noe vanvittig forskjell på å bytte svinghjulet.
En ting jeg har lært er iallefall at det er DRIT kjedlig å gjøre en san jobb 2 ganger!!
Toyota Celica GT4 ST185 - Evighetsvarende prosjekt.
Kawasaki zx6r 636 - leketøy