TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #417271  av ArildM

Njaa, skikkelig og skikkelig motor fru blom :lol:
Vet ikke helt jeg. Har ikke dette god gammeldags V8 og stiv bakaksling fremdeles :lol:
 #417278  av ArildM

Har ikke turbo blitt opplest og vedtatt som stuerent nå da?
Er i alle fall fornøyd med at SW20en har bra med power, og bruker veldig lite bensin i forhold til en AmCar når jeg bruker den daglig på jobb (under litern på småkjøring/tullkjøring).
 #417308  av bose

Kort fortalt: Oberserverte 4 stk hukjønn (2xblondiner + 2xbrunetter) ved Biltema, som prøvde å finne opp/ned på bakre vindushvisker til en Hyundai Accent, og når jeg var kommet meg ut av butikken igjen, så ser det ut som de hadde tilkalt ikke mindre enn ambulanse personell for å kunne bistå med monteringen... :lol:
Vedlegg
581275_10152055824225077_1091617994_n.jpg
581275_10152055824225077_1091617994_n.jpg (51.11 kiB) Vist 1056 ganger
 #417363  av ke25-toyoglide

med hendene trygt planta i lomma, så var nok ikkje han til så mye hjelp.....
eller kanskje han var redd for hvor han ellers hadde plassert hendene :lol:
 #417364  av celicat23

Posten er noen jævla sugere av penis.. Sender meg hentelapp i postkassa, og når jeg kommer til postkontoret så får jeg beskjed at pakka ligger i oslo SKADET. SÅ HVORFOR I HELVETE SENDER DERE MEG EN HENTELAPP NÅR ALT DERE HAR GJORT ER Å ØDELEGGE PAKKA !!?!???!!!? Udugelighet på høyt nivå.
 #417378  av inzane2012

her hos meg pleier dem å legge posten min i postkassa til broren min, som ikke bor i nærheten av meg en gang... fikk brev fra statens inkrevingssentral her forleden om at nå hadde en regning gått til tvansinnkreving i form av utleggsforretning, men jeg hadde ikke fått ett eneste brev fra dem tidligere...
 #417536  av ArildM

Litt tam start på Top Gear USA i år, småbiltester treffer vel verken folk i USA eller andre steder. Men dynamikken mellom programlederne er bra, fin underholdning, selv om det ikke er i nærheten av Top Gear UK.

Haha, kjekt med pistol :mrgreen:
 #417541  av celicat23

Til å være starten av sessongen så syns jeg det er litt dårlig selv. Men da dårlig i top gear målestokk. Ikke dårlig som noe drit tv3 kunne finne på å sende. Dårlig top gear er fortsatt bedre enn det meste. Sessong 2 av top gear usa syns jeg var helt på høyde med top gear uk, så håper de kvikner til snart.
 #417581  av ArildM

Joda, sesong 2 var faktisk veldig bra :) Jeg tror nok de kommer i gang og får til noe bra etterhvert nå etter en litt tam åpning. Jeg ser ikke norsk tv, har ikke lagt opp kabel fra uttaket i veggen og frem til boksen, savner det ikke for å si det slik...
Top Gear USA går tydelig sin egen vei, de hermer ikke så mye etter UK, men tar en USA vri på det, tydelig rettet mot folk som bor i USA, og det funker :)
  • 1
  • 838
  • 839
  • 840
  • 841
  • 842
  • 1173