TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Danielj's MRlowrider

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #417712  av DanielJ

Fikk ikke tatt noen nøyaktige rundetider, men lå på rett under 2min med stoppeklokke på mobil.
 #417743  av DanielJ

Ikke noe, han trengte trøst siden bilen hans streiket. Så da ble det noen runder på oss <3
 #417780  av DanielJ

Ble ferdig i natt med å trekke om passasjer setet og montert det! Skal legge ut bilde litt snere med sammelignng av gammelt og nytt setetrekk :) Til nå ser det ufattelig bra ut!
 #417824  av DanielJ

Da var begge setene trekt om og montert i bilen. Er mildt sagt fornøyd! :D Brukte 3 timer på hvert sete. Med tanke på jeg kun har trekt om hodestøttene for e kompis før, så er vel det greit. Skal kanskje få sydd girskinn og sidedekselene i døren i alcantara i løpet av helga.

Nytt trekk og passasjersete.
Bilde

Passasjersetet ferdig
Bilde

Nytt vs. gammelt trekk
Bilde

Slik ser det ut akkurat nå
Bilde
 #417839  av FT86

det ble jo drit bra!

en av norges feteste mr2? ehhh yes.
 #417849  av Mr2mr2

nice, dette ble veldig bra (Y) :D
 #417851  av DanielJ

Morro at dere liker bilen min :D Altid gøy med litt ros! Skal hente alcantara til dørsidene og girskinnet i morgen, så får jeg det litt mer gjennomført inni bilen.
Sist redigert av DanielJ den 30 aug 2012 22:29, redigert 1 gang totalt.
 #417866  av DanielJ

Nå har det seg slik at jeg i all tid har kjøpt bukser med tanke påå ikke skade bilseter, ble oppdratt av faren min som er veldig nøye på slik :roll: Stoffet skal tåle mye jurlig har jeg fått vite. Har aldri hørt noe negativt om LSC ainteriors. Men tiden vil vise :)
 #417871  av Audun F

DanielJ skrev:Nå har det seg slik at jeg i all tid har kjøpt bukser med tanke påå ikke skade bilseter, ble oppdratt av faren min som er veldig nøye på slik :roll: Stoffet skal tåle mye jurlig har jeg fått vite. Har aldri hørt noe negativt om LSC ainteriors. Men tiden vil vise :)
Samme jeg tenker om setene mine etter at de blir trekt om... Dilldall er ikke lov i eller på bilen! Jeg tenker bare med gru på noen som lener seg på bilen (uansett om det er hankjønn eller hunkjønn) med olabukse med en knott eller flere :|

Ellers, har du planer om mer interiør i alcantara? (untatt dørene altså...)
 #417879  av DanielJ

Audun F skrev:
DanielJ skrev:Nå har det seg slik at jeg i all tid har kjøpt bukser med tanke påå ikke skade bilseter, ble oppdratt av faren min som er veldig nøye på slik :roll: Stoffet skal tåle mye jurlig har jeg fått vite. Har aldri hørt noe negativt om LSC ainteriors. Men tiden vil vise :)
Samme jeg tenker om setene mine etter at de blir trekt om... Dilldall er ikke lov i eller på bilen! Jeg tenker bare med gru på noen som lener seg på bilen (uansett om det er hankjønn eller hunkjønn) med olabukse med en knott eller flere :|

Ellers, har du planer om mer interiør i alcantara? (untatt dørene altså...)
Girskinnet blir også sydd i alcantara. Har tenkt å ta taket også, men har ikke bestemt meg enda.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 48