har en passat som kom med noen billigfelger fra sharif eller lignende som har 8kantede innvendige torks hjulbolter, fulgte med 2stk "bits" til og få disse av med, men de var tydligvis lagd av papp og porselen for begge knakk etter noen få bolter var ute...
fant etter mye om og men en dekksjappe som hadde en slik bit liggende og de kunne hjelpe meg, helt til den biten også knakk etter 2 hjulbolter var ute.
hva pokker er egentlig vitsen med og selge felger man ikke kan demontere med ordinære vektøy
tenkte også at jeg bare kunne bytte ut hjulboltene etterhvert som jeg fikk de av men er tydligvis ingen som får tak i den typen bolter
uansett.. er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et par dusin av disse bitsa så jeg kan få skrudd av de resterene boltene på disse drittfelgene ??
fant etter mye om og men en dekksjappe som hadde en slik bit liggende og de kunne hjelpe meg, helt til den biten også knakk etter 2 hjulbolter var ute.
hva pokker er egentlig vitsen med og selge felger man ikke kan demontere med ordinære vektøy

uansett.. er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et par dusin av disse bitsa så jeg kan få skrudd av de resterene boltene på disse drittfelgene ??