TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #417753  av celicat23

No shit.. Husker jeg allerede satt i 6 klasse på barneskolen og fantaserte om at frøken skulle be meg være igjen etter timen og gjøre ting med meg. Og noen av disse fra usa som det har kommet ut bilder av også har jo vært direkte fine. Kvinnfolk må lære seg at går det som en homo, lukter det som en homo, og oppfører det seg som en homo - da er det sikkert en homo - og heller kontakte han som sitter bakerst i klassen som følger litt ekstra godt med når de bøyer seg forover :D
 #417826  av ArildM

Takk for tipset :) Snart sett alt av American Pickers, Shipping Wars og Storage Wars, så greit med noe annet :)
 #417828  av celicat23

Hvis du ikke har fått med deg "rides" på discovery (eller var det tlc? Uanset...) så må du skaffe deg det ASAP. Gammelt (eller, gammelt og gammelt...) men veldig bra hvis du er av de som liker foose bedre enn stink my ride. Men regner vel nesten med du har sett det :)

Det er også en serie som heter "graveyard carz" som er greit nok underholdning. Ikke noe spektakulært, og litt for mye tid blir brukt på å filme folka som jobber der i forhold til bilene, men helt greit.
 #417829  av McLarren

celicat23 skrev:Hvis du ikke har fått med deg "rides" på discovery (eller var det tlc? Uanset...) så må du skaffe deg det ASAP. Gammelt (eller, gammelt og gammelt...) men veldig bra hvis du er av de som liker foose bedre enn stink my ride. Men regner vel nesten med du har sett det :)

Det er også en serie som heter "graveyard carz" som er greit nok underholdning. Ikke noe spektakulært, og litt for mye tid blir brukt på å filme folka som jobber der i forhold til bilene, men helt greit.
Gikk på Discovery "Rides" ja, mye bra som var med der. :)
 #417959  av 2r-e-rik

jeg antar at jeg ikke var alene om å se på fly showet i oslo i dag...
Morro å se på gutta med liten kuk ha det gøy.. Men jeg syntes det var mest gøy å se på stjæsj som jeg lager på jobben bli brukt...
 #417960  av Drafter

2r-e-rik skrev:jeg antar at jeg ikke var alene om å se på fly showet i oslo i dag...
Morro å se på gutta med liten kuk ha det gøy.. Men jeg syntes det var mest gøy å se på stjæsj som jeg lager på jobben bli brukt...
penisforlengere?
 #417982  av ke25-toyoglide

hmm. klager på utstyret til de som faktisk har det gøy, mens du stod og så på.....
det sier vel mer om deg i toern erik 8) :lol:
 #418008  av 2r-e-rik

du mister.. For min del så blir det se på andre leke med biler, båter og fly det samme som at du skal se på at jeg ligger med dama di..
Å det sier seg vel selv at alle som er flinke med mekanisk utstyr ikke har utseende eller kuken med seg.. Da hadde dem tross alt vært kjent for noe helt annet...
  • 1
  • 839
  • 840
  • 841
  • 842
  • 843
  • 1173