Tøffe hjul 

Toyota Celica GT4 ST185 - Evighetsvarende prosjekt.
Kawasaki zx6r 636 - leketøy
Kawasaki zx6r 636 - leketøy
Roye skrev:Misunner deg den garasjen, men jeg hadde absolutt valgt takksperrer uten bunn og gått for 2søylers løftebukk.Ser poengene dine, og vurderte stor takhøyde med skikkelig 2 søyler. Kom frem til at jeg trengte plassen på loftet mer. Har 38 grader takvinkel, så blir et ganske ålreit lager/bod oppå der.
Mekke på saksebukk blir aldri noe godt i forhold til å mekke i ståhøyde. Samt man kommer aldri til noe særlig godt for å få skrudd midt under. 2søyler angrer man aldri på, men saksebukk... Jeg vil heller bruke jekk og støttebukker, da kommer man ihvertfall lett til over alt.
3rlend skrev:sweetDe hullene etter de 2 "skinkene" på orginal vingen blir sveiset igjen i forbindelse med hel-lakkering. Når det gjelder selve bagasjelokket/trunken blir det enten erstattet med et nytt i carbon eller et brukt 98+.
hva gjør du med de 3000 hullene som blir igjen i karosseriet ?
3rlend skrev:Da så:)Ok. Kjekt å vite. Ser at feks http://www.rpmgarage.com oftere har 94 bakluker inne enn 98-99.
Btw så er 94+ bakluka brukbar den også. Samme hullene til spoiler på 94+ spoilern som på 98