TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #418031  av ArildM

Fant ikke Rides på noen av sidene. Har sett litt på Overhaulin, men synes ikke det er så bra... Bare AmCars.
 #418034  av inzane2012

NEINEINEINEINEI, nå har du HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELT feil Arild.

Di har faktisk hatt med japse biler på overhaulin' og, en Honda Civic for å vere pirkete :P
 #418043  av Drafter

2r-e-rik skrev:du mister.. For min del så blir det se på andre leke med biler, båter og fly det samme som at du skal se på at jeg ligger med dama di..
Å det sier seg vel selv at alle som er flinke med mekanisk utstyr ikke har utseende eller kuken med seg.. Da hadde dem tross alt vært kjent for noe helt annet...
hvorfor gadd du å bruke tid der hvis det er hva du mener om jagerflypiloter? synes det er rått jeg..

både jeg og toyoglide har alle de 3 egenskapene. så det er nok ikke umulig.
at du vil ligge med hans gamle frue sier vel egentlig enda mer om hva slags pervers liten nett gris du egentlig er, 2'ern i erik .. "hheeheh"
 #418071  av ke25-toyoglide

Å bli god i noe, kreves å bruke mye tid på det.
Eg er den som liker å gjøre ting selv, ikkje sitte å se på at andre gjør ting.....
Noen ganger, blir eg god i det, andre ganger ikkje.
Men eg skulle gjerne vert ombord i flyet, kunne nok ha gløtta opp, og syntes det var kult viss eg var i nærheten og.
men eg hadde ikkje gidda å rakke ned på det, viss eg hadde gidda å tatt turen for å se på det......
Takker for at du viser interesse for kona mi, men eg tror hu er fornøyd med det hu får :lol:
Drafter : ka pokkern mener du med at kånå mi er gammel? :evil:
hu er yngre enn meg, og en temmelig bra dame 8)
:lol:
 #418101  av Offern

http://www.toll.no/templates_TAD/Topic. ... anguage=no

toll og avgiftsdirektoratet har jaggu bilde av en Carlos på sidene sine!
 #418198  av Drafter

[quote="ke25-toyoglide"]Å bli god i noe, kreves å bruke mye tid på det.
Eg er den som liker å gjøre ting selv, ikkje sitte å se på at andre gjør ting.....
Noen ganger, blir eg god i det, andre ganger ikkje.
Men eg skulle gjerne vert ombord i flyet, kunne nok ha gløtta opp, og syntes det var kult viss eg var i nærheten og.
men eg hadde ikkje gidda å rakke ned på det, viss eg hadde gidda å tatt turen for å se på det......
Takker for at du viser interesse for kona mi, men eg tror hu er fornøyd med det hu får :lol:
Drafter : ka pokkern mener du med at kånå mi er gammel? :evil:
hu er yngre enn meg, og en temmelig bra dame 8)

bilde?
 #418203  av ArildM

Nyeste Top Gear USA var bra :)
Litt vel "scripted" så det var tydelig at det var litt skuespill synes jeg, men ellers bra :)
 #418206  av FT86

546120_412399582153019_2094520954_n.jpg
546120_412399582153019_2094520954_n.jpg (23.6 kiB) Vist 895 ganger
 #418209  av ArildM

True true :wink:
Hører det er en stat i USA som vurderer å tillate robotstyrte biler. Google har jo holdt på med det ganske lenge nå. Så det er vel ikke så mange år frem før vi ikke får lov å kjøre bilene selv... Glad for å ha levd mens de gode gamle "røykvognene" eksisterte jeg 8)

Generasjonen som kommer etter meg kommer nok ikke til å skru bil på gårdsplassen og kjenne gleden av å ha en blanding av blod og olje på nevene :mrgreen: :twisted:
 #418238  av celicat23

Hmmm. Selge pc skjermen før jeg har fått den nye var kanskje ikke sjakktrekk av dimensjoner, men nå ser det ut til at dustinhome er uuuusedvanlig raske og at jeg får den nye i morra. Awesome. Ut med dritdyr eizo, inn med billig eizo. Nedgradering FTW!!!
 #418244  av ArildM

IPS skjerm? Hvilken modell endte du opp med, og hvorfor? :)
  • 1
  • 840
  • 841
  • 842
  • 843
  • 844
  • 1173