TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FÃ¥r feil O-ring hver gang jeg bestiller fra Toyota?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #418094  av niklasf91

Hei!

Skal bestille en o-ring til fuelrailen. Jeg har en 3S-GTE motor. Motoren er ikke registrert i vognkortet.
Jeg har prøvd og bestille denne o-ringen fra toyota 3 ganger nå uten hell. Jeg ser når de går inn på pc-en og finner fram en 3S-GTE motor og finner den riktige delen. Men det er ikke riktig del når den kommer fram... Fins det forskjellige o-ringer til denne motoren?

Legger ved ett bilde så dere ser hva jeg mangler! Hvis noen har en liggende så SI IFRA!
Vedlegg
Her ser dere den o-ringen jeg mangler, dette er fuelrailen til en 3S-GTE motor.
Her ser dere den o-ringen jeg mangler, dette er fuelrailen til en 3S-GTE motor.
o-ring.png (725.99 kiB) Vist 4024 ganger
 #418103  av ST205RR

niklasf91 skrev: Jeg er ikke sikker på hvor donoren kommer fra desverre :|
dær er nok problemet ditt,vet du hvilken generasjon 3sgte det er ? har den EGR ?
 #418104  av niklasf91

ST205RR skrev:
niklasf91 skrev: Jeg er ikke sikker på hvor donoren kommer fra desverre :|
dær er nok problemet ditt,vet du hvilken generasjon 3sgte det er ? har den EGR ?
Jeg er ingen mekaniker :roll: så da må jeg neste spørre igjen... EGR? :oops:
 #418105  av Holger

ekos resirkulasjons ventil som står på innsuget med en vacum slange på. ser ut som ei vacum klokke
 #418108  av ST205RR

hva er delenummeret på den du får som er feil ?
ta et bilde av innsug/gass-spjeld så er det litt lettere å identifisere hvilken motor det er ;)
hvilken bil er det du har foresten ?
 #418111  av niklasf91

ST205RR skrev:hva er delenummeret på den du får som er feil ?
ta et bilde av innsug/gass-spjeld så er det litt lettere å identifisere hvilken motor det er ;)
hvilken bil er det du har foresten ?
Skal få fikset ett bilde, jeg har en MR2 1991 modell TRD 2000GT, den med goldcandy farge og flammer:)
Jeg har ikke delenr her, men det står vel kanskje på den kvitteringen jeg fikk fra toyota når jeg bestille delen. (men fikk feil 2 ganger)
 #418112  av 3rlend

HIMMEL OG HAV! :P
www.twosrus.com

du har 3.gen. det står jo i signaturen din? 245hk. denne kom kun til mr2 i japan.
altså jdm. derfor søker du på toyodiy, etter bil etter 1994. fra japan, med 3sgte.

HER. ser du.
http://www.toyodiy.com/parts/p_J_1995_T ... _2211.html

delenummer på det du skal ha er:
23846. hvis jeg forstod deg riktig :)

værsågod :)

syns jeg så på broom at du skruer mye på bilen ? :P
 #418113  av niklasf91

3rlend skrev:HIMMEL OG HAV! :P
http://www.twosrus.com

du har 3.gen. det står jo i signaturen din? 245hk. denne kom kun til mr2 i japan.
altså jdm. derfor søker du på toyodiy, etter bil etter 1994. fra japan, med 3sgte.

HER. ser du.
http://www.toyodiy.com/parts/p_J_1995_T ... _2211.html

delenummer på det du skal ha er:
23846. hvis jeg forstod deg riktig :)

værsågod :)

syns jeg så på broom at du skruer mye på bilen ? :P
Hehe, du så den ja :P Ja jeg skrur mye, men er ingen mekaniker! Så lærer mer og mer for hver dag som går :P
 #418115  av ST205RR

niklasf91 skrev:Jeg ringte inn til toyota og ga delenr, og de sa at det ikke er ett delenr at jeg mangler noen nummere...

Ga delenr 23846.

nei det er et pnc nummer,delenummer har 10 siffer ;)
som sagt bilde sier mere enn 1000 ord...
 #418126  av ErikG

Ta med deg delen inn på Toyota Rud og spør etter Erik så skal jeg hjelpe deg om du ikke selv greier på toyodiy.com og finne delenummeret