ErikG skrev:Ta med deg delen inn på Toyota Rud og spør etter Erik så skal jeg hjelpe deg om du ikke selv greier på toyodiy.com og finne delenummeretHer snakker vi service:)
93' Mr2 Medium Stor Turbo
ErikG skrev:Ta med deg delen inn på Toyota Rud og spør etter Erik så skal jeg hjelpe deg om du ikke selv greier på toyodiy.com og finne delenummeretHer snakker vi service:)
McLarren skrev:Jeg har mulighet til å finne den fram jeg, forskjellene fra toyodiy og MicroCat er ikke store med tanke på bildene, men hvike biler og motorer som ligger inn. Jobber med disse delefilmene daglig så er ikke noe problem.hadde vært konge om du fant ut riktig dele nr
McLarren skrev:Slik jeg så bildet du la ut er det pakningene på undersiden av dyseholderne du trenger...? Disse har isåfall PNC-nummer 23291.Når jeg søker på det delenr du ga meg på toyodiy så får jeg opp fuelrailen til en celica med 3sgte motor? Kan det stemme at det er riktig del?
Delenummer blir da 23291-88480. Og da får du mest sannsynlig riktig del, legg gjerne opp delenummer på de du allerede har fått.
McLarren skrev:NEEEEI! >_<Føler meg bra dum når jeg leste teksten en gang til
23291-88480 er O-ringen.
23807-88480 er fuelrailen.
niklasf91 skrev:Det går bra, ordner seg, litt irriterende men, no worries.McLarren skrev:NEEEEI! >_<Føler meg bra dum når jeg leste teksten en gang til
23291-88480 er O-ringen.
niklasf91 skrev:jeg fant delenr på den delen som ikke var riktig.Det er samme O-ring, men til 2.gen 3sgte og ikke 3.gen 3sgte som du har. Toyota lokalt har normalt ikke japan-only biler og motorer i sine delelister så når de blir bedt om å slå opp på en 3sgte (eller en mr2 turbo) så tar de den de kjenner til. I dette tilfellet sannsynligvis en mr2 turbo som de kun finner us modellen av i sine lister og som har 2.gen versjonen av motoren.
2384588380
McLarren skrev:NEEEEI! >_<
23291-88480 er O-ringen.