TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #418246  av celicat23

Har kjøpt eizo flexscan ev2335w (IPS). Har den noe kjipere ev2315w (tror det er modellnummeret, gidder ikke snu alt på hodet her nå for å finne ut) på kontoret med TN-skjerm, og til og med den hadde jeg vært helt greit fornøyd med hjemme. Så regner med en med høyere modellnummer og IPS panel skal holde lenge. Har bare prøvd "billig" skjerm en gang før: samsung syncmaster ett-eller-annet, og den var så bedriten at jeg solgte den samme dag som jeg fikk den :roll: Herrigud for noe ubeskrivelig møkk i forhold til eizo.

Coloredge'n ble solgt for jeg regner ikke med det blir så alt for mange flere bilder som skal redigeres, så gidder ikke sitte med en skjerm som kosta 9000kr ny. Solgte den for 5000kr, og betaler 2299kr for ev2335w så *ka-ching* Når vedledighetstreffet på rudskogen (hvor unger fra sykehus rundt om kring får sitte på gratis hele dagen med folk) er over så skal jeg selge unna alt fotoutstyret også, bortsett fra ett nikon d5100 med ei plastlinse.

Har solgt unna mye rart. Har VURDERT å selge master replica's stormtrooper hjelmen også, men har så langt konkludert med at jeg kommer til å angre BTTERT hvis jeg selger den :D Den er sååå awesome :mrgreen:
 #418263  av celicat23

Herrijesus, først NÅ gikk det opp for meg at jeg sitter med en 55" tv med en ledig hdmi inngang, og det er hdmi utgang på skjermkortet til pc'n. Så 2+2 = 7, og en liten tur ut etter 5m kraftig overprisa HDMI kabel fra elkjøp senere så er man "online" igjen. Boxee box'en er jo nesten bortkasta og nå.. Jeeeeesus. Skjønner at jeg er singel. Hvem faen holder ut med en som er så jævelig retard??
 #418267  av Holger

celicat23 skrev:Herrijesus, først NÅ gikk det opp for meg at jeg sitter med en 55" tv med en ledig hdmi inngang, og det er hdmi utgang på skjermkortet til pc'n. Så 2+2 = 7, og en liten tur ut etter 5m kraftig overprisa HDMI kabel fra elkjøp senere så er man "online" igjen. Boxee box'en er jo nesten bortkasta og nå.. Jeeeeesus. Skjønner at jeg er singel. Hvem faen holder ut med en som er så jævelig retard??
hahaha
 #418326  av ArildM

Aha, da skjønner jeg ja :) Tror jeg må oppgradere skjermene mine snart... Sitter på billge BenQ skjermer, ikke akkurat av beste sort da. Men jeg har jo 3x24" skjermer og Eyefinity, så jeg irriterer meg grønn over at det ikke blir laget skjermer med slimframe til pc.... :(

Hehe, kjekt å koble PC direkte til skjermen :wink: Selv foretrekker jeg å streame til PS3, siden jeg bare kan ligge i sofaen og velge hva jeg skal se (slipper å stå opp å gå heeelt bort til PCen (2 meter unna) for å sette på film og serier) :wink:
 #418328  av celicat23

Eizo ev223w som jeg kjøpte har bra bildekvalitet, fornøyd! Eneste som irriterte meg grønn er at den nekter å fungere med 10m dual link dvi kabelen jeg har dratt opp i stua, så har måtte bestille en singel en. Fungerer som gull nå med å strekke skrivebordet så jeg kan dra over filmer til tv'n og sitte med internett eller whatever på eizo skjermen. Har kjøpt en 3 ledda arm jeg har festet eizo skjermen på, som igjen er festa i stuebordet, så jeg kan drive med pc/xbox/ps3/tv fra samme sted uten å løfte en finger. Veldig fornøyd med oppsettet sånn det er nå.
 #418537  av ArildM

Ny dame da :oops: Søt, sjenert, snill dame. Liker mest å ta det chill om dagene, null stress, slik som meg. Kanskje det blir bra denne gangen 8)
 #418546  av Astro

ArildM skrev:Ny dame da :oops: Søt, sjenert, snill dame. Liker mest å ta det chill om dagene, null stress, slik som meg. Kanskje det blir bra denne gangen 8)
E d derfor du ikke har hatt tid til å finne ut hva mikrofon koster enda? Hehe
 #418556  av ArildM

Kan være medvirkende årsak :oops:
Har tenkt på det innimellom når jeg kikker på telefonen, men så forsvinner det igjen.
Hektisk på jobb og mye overtid er jo også andre innvirkende årsaker :wink:
Hør med Chris på Bilradiospes? Har sikkert på lager de:)
 #418569  av ArildM

Jeg er så kjærring selv, at damene blir lesbiske? :lol:
Nesjda, så lenge de ikke blir lesbiske med en gang så er det bare greit, etter en 4-5 år er man som regel lei hverandre uansett? :roll: Ho forrige jeg hadde var i alle fall jævla vill i senga, sånn før ho ble skeiv :mrgreen:
 #418576  av ArildM

Ho var jo redd for å bruke opp utstyret ja, ble nevnt et par ganger, redd for slitasje i foringene. Mulig det er mer understellsvennlig å gå over på det andre laget? :lol:
  • 1
  • 841
  • 842
  • 843
  • 844
  • 845
  • 1173