TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #418587  av ArildM

Var inne på en god oppsving nå ja :lol: :mrgreen:
Nesten så vi må fiske frem kjærlighetstråden igjen? :oops: Hoff, nei, ikke nå :lol:
 #418612  av ArildM

Jau. Hu turte ikke spise i en hel dag når vi skulle prøve 2ern, så det var litt slitsomt sa hu :lol:
Gad så jeg lo av hu når vi skulle til svigerforeldra og ho gikk som om hu hadde sånn beinbygning:

Bilde

Good times 8)
 #418624  av inzane2012

on a totaly unrelated topic :) Holder på og ser opp igjen sesong 9 og 10 med Stargate SG1 :) KANON serie :P tenkte det var på tide å få sett di to siste filmene som avslutter hele serien, og da måtte jeg jo se disse to siste sesongene for å komme inn igjen i storyen ;)
 #418642  av Noxan8

inzane2012 skrev:on a totaly unrelated topic :) Holder på og ser opp igjen sesong 9 og 10 med Stargate SG1 :) KANON serie :P tenkte det var på tide å få sett di to siste filmene som avslutter hele serien, og da måtte jeg jo se disse to siste sesongene for å komme inn igjen i storyen ;)
bra at det er noen her som har skjønt det :D etter min mening en episk serie på alle nivå 8)

MEN...... :oops: i have a confession to make :oops: jeg har blitt eier av en vw vento, ca 94-95 modell, ca bra stand, litt kjeks i kanalene, å jeg fikk den til vrakpant. forrige eier av bilen er kjent for å være en "prekkel pilt", en sånn en som blir hysterisk og setter bilen på verksted så fort startmotoren må ta en ekstra omdreining for å få liv i den 1,9 liter store bensinmotoren som står i, bare fordi det er litt kaldt i lufta..
 #418664  av Noxan8

celicat23 skrev:Deutschland, Deutschland über alles.... Velkommen i tyskerstål klubben. Deutsch auto macht frei! Japan Autos sind für die Menschen nur Sadomasochismus! Jah! Jaaah.
jo takk du.... har ikke snøring på hva du skrev der men, sikkert greit ;)
 #418668  av ArildM

:lol: Kunne ikke ha vært i nærheten av å sagt det bedre selv :lol:
 #418672  av Noxan8

inzane2012 skrev:fikke denne oversettelsen: Tysk bil gjør deg gratis! Japans biler er for folk flest bare sadomasochisme ;O og gjett hvor den kom fra :P
tar en rå sjangs å sier GOOGLE :!:
 #418697  av celicat23

Det var google translate som stod for tysken første gangen også :) Hadde tysk på skolen, og eneste jeg fikk ut av det var at lærerinna foreslo at jeg aldri skulle komme til timene hennes noe mer, så skulle hun la være å skrive fravær og gi meg en middels karakter :lol:
  • 1
  • 842
  • 843
  • 844
  • 845
  • 846
  • 1173