Full service i helga med oljer og filtre. Full oppstrekk med ny 4-hjulkontroll og diverse etterstramming. Justert diffuser bak og hatt test dag på gardermoen og fått rettet på ladeproblemene i hele sommer. Ladet variabelt fra 0,65 til 0,87 opp og ned som en jo jo, i benken helt stabil men på gate/bane helt umulig. Så har endt uten boost controller og 0,48 i ladetrykk. Kai (krb) kom fram til for liten turbo så byttet wastegate klokke og nå ladern 0.55 hele veien så det er fint nurbergring oppsett. Full testing på tracday 29-30 september før vinteren på dempere og vinkler. Så settes den slik den var og rett til
en uke på ringen som en siste styrke prøve.
Vinteren blir bilen
-strippet og sandblåst
-lakket over og under
-ny turbo og re map. 320hk??)
-senket lavere og hjulbuer flyttet høyere
-ny front og stor gt vinge
-nye felger med annet innpress så jeg får på breiere dekk
-bur fra safety divices england
Målet er under 1,40 (1,43 nå med 205.45.16 og 200 hk på hjula)
Da er den like rask som store deler av ekstreme feltet og norsk gt racing.
-mr2 mk1 1985mod.
4agte "trackday"
x-mr2 mk3 2000mod.
MWR turbokit (gt28rs). powerFC. MWR630cc dyser. MWR oljekjøler kit. fidenza clutsh. moroso alu bunnpanne.