TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 91- Soarer, Automat->Manuell hva trengs?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #418577  av E.Lilleslaatten

Som tittelen sier så lurer jeg på hva jeg trenger å bytte for at dette skal gå. Er snakk om en 1JZ motor. Om noen også har ca pris for manuell kasse, travers, spakstell ++ og evnt hvor jeg kan få tak i sånt blir jeg også veldig fornøyd.

På forhånd takk.
 #418628  av Robinsx

E.Lilleslaatten skrev:Som tittelen sier så lurer jeg på hva jeg trenger å bytte for at dette skal gå. Er snakk om en 1JZ motor. Om noen også har ca pris for manuell kasse, travers, spakstell ++ og evnt hvor jeg kan få tak i sånt blir jeg også veldig fornøyd.

På forhånd takk.

Nordic Auto Import har :)

Tatt fra facebook siden dems:
Nordic Auto Import (NAI Racing) Hei! Kan sikkert bestille RB25 kasse også, skal dobbelsjekke pris. 1JZ 5trinns ligger på 8400,- eks mva.
1JZ komplett motorswap m/ 5trinns kasse, ledningsnett, ecu, turbo osv kommer på 23900,- inkl mva. 1JZ med vvti kommer på 24600,- inkl mva.
Takk! :)
 #418814  av Robinsx

Har ikke peil men tipper på et sted mellom 400 - 500 hester vel ??!? Meeen kommer vel heeelt ann på hvordan du kjører og giring. Ellers så får du høre med PPG om du trenger noe bøsere, men da koster det fort mer for innmaten i girkassa.
 #418817  av sindrejl

R154 tåler maks 400-450 over tid. Med litt hardkjøring så tåler den knapt det, men girer man pent og rolig så går den opp mot 400-450. Min Chaser var benket på 450 og de forrige eierene knekte 4 r154 kasser på et år. Men da er ikke kjøringen særlig rolig heller ;)