Lenge siden sist oppdatering, men har skjedd endel siden sist. Har fått i motoren, og etter litt klatt med noen dyser som hadde hengt seg, så startet den og sviver som en klokke
Fikk kjørt den ca 6mil, før vi reiste på første løp, Rally Sokndal. Her ble det noe stang ut i år, siden en slangeklemme føk av på 3 SS før vi kom oss inn til service å fikk bytta. Første etappen etter service, slo vi bulk i en felg så dekket løsna fra felgen, og måtte stoppe for å skifte. (Dette kom selfølgelig med på Viasat sin sending på
http://www.injection.no 
) Brukte hele 9min på dette, så ny jekk og muttertrekker skal på plass til neste år.
Ettersom han eneste andre som stilte til start i vår klasse brøt pga. diffhaveri på samme etappen, fikk vi allikevel 1. plass i klassen.... Hadde 6. tid på 2 etapper som beste, selv om vi kjørte på slicks på vått føre hele dagen, så bilen funket hvertfall når vi fikk det til å stemme.
Ett par bilder fra dette løpet
Fra fotoshoot før løpet...
Har siden vært på gatebil septembertreffet og kjørt opp ett sett med Sunny type billigdekk ala kina. Funka bra egentlig hele helgen bortsett fra at pakningen mellom turbo og grenrør forvant på fredagen, samt at jeg fikk en lekkasje på oljefilteradapteret etter siste runden på dragget på fredagen. Utrolig gøy å drifte med 4wd, men mangler noen ponnier for å kunne dra hele di lange svingene, så skal se om ike jeg får på en større turbo til neste år
Bilder under