TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• superstreet haugesund inviterer

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#41872  av jan-erik

Morten skrev:
jan-erik skrev:Morten: Står respekt av slikt Morten, en skikkelig heltedåd dette der da.
Det var vel å overdrive endel da men...
En smule kanskje...men fortsatt veldig gentlemann aktig.

#41891  av chris

Morten skrev:
chris skrev:
Christian skrev:Grattis med 1 plassen Markus :)
Morten, bra det ikke gikk værre med fjeset da, ikke trivelig det der...
fjeset? har'n slåss?
Det sto en fyr og filleristet/banka kjerringa si, jeg gikk bare bort og sa han ikke måtte gjøre det og da fløy han på meg istedet gitt... :roll:
Bra gjort av deg da, håper det gikk bra med deg.

#41892  av Morten

chris skrev:
Morten skrev:
chris skrev: fjeset? har'n slåss?
Det sto en fyr og filleristet/banka kjerringa si, jeg gikk bare bort og sa han ikke måtte gjøre det og da fløy han på meg istedet gitt... :roll:
Bra gjort av deg da, håper det gikk bra med deg.
Tja, skal vel overleve jeg. Her er et bilde tatt idag, 2 dager etterpå. Hevelsene har begynt å gå ned nå, mens blåveisen blir mer fargerik..
Vedlegg
mug.JPG
mug.JPG (17.72 kiB) Vist 3223 ganger

#41896  av erling

MR2turbo skrev:hehe.. veilside, ble visst litt rammeskeiv på lørdagskvelden, jeg.. :D eller hva Erling og Alphonso ;)
Er svimmel ennå jeg. Ble forresten hull i gulvet da vi velta høyttaleren.. :mrgreen::mrgreen: Litt svinn må vi regne med. Kan ikke se ned i kjelleren enda da. :mrgreen:

Det ordner seg nok med trynet Morten. Nesa var ihvertfall ikke knekt. :)

Fikk ikke tatt bilder, glemte kameraet. Dødsbra helg detta, bortsett fra de blåveisene da. :?
VeilSide skrev:
Var det ikke god lyd i 740`en når vi entra der som dere sto sånn midt på lørdagen? :wink:
Var det når vi sto på statoilen Ved den gamle Celicaen? Var noe snodig klakking/ulyd, eller husker jeg feil?
MR2turbo skrev: Takk for det Morten :D likte meg godt når jeg fikk stå foran alle de menneskene, og få pokal, jeg.. hehe og vinne konkuransen blandt alle det bilene var jo bare kjempe morro!!
Haha.. Du gikk å sveva litt over bakken da ja.. :D Men det var velfortjent. :D

EDIT: Noen bilder her: http://home.no/jonarnes/gallery/Gatebil ... index.html

#41921  av VeilSide

erling skrev:
VeilSide skrev:
Var det ikke god lyd i 740`en når vi entra der som dere sto sånn midt på lørdagen? :wink:
Var det når vi sto på statoilen Ved den gamle Celicaen? Var noe snodig klakking/ulyd, eller husker jeg feil?
Stemmer det. Det var girkassa som var totalt gele kan du si. Var 1 og 3 gir igjen tror jeg det var. Vi kom opp der for å plukke opp girkasse og finne mekkeplass. Og jeg må forøvrig legge til at folk fra Haugesund var ufattelig behjelpelige. Klokka 9 så var girkasssa og ny clutch bytta.

#41922  av erling

VeilSide skrev:Stemmer det. Det var girkassa som var totalt gele kan du si. Var 1 og 3 gir igjen tror jeg det var. Vi kom opp der for å plukke opp girkasse og finne mekkeplass. Og jeg må forøvrig legge til at folk fra Haugesund var ufattelig behjelpelige. Klokka 9 så var girkasssa og ny clutch bytta.
Hehe.. "Turen gikk greit den, bytta bare 1 girkasse..." :D Tøft at det ordna seg så kjapt. :) Volvokassene er vel ikke blant de sterkeste heller. :)

#41935  av Alexander G

Det var en helg av de store sette :D ! Kjekt med besøk. Skulle vært enda fler med fra forumet her, ikke at det ikke var nok baluba med de to som kom. :wink: Har du ikke en video fra festen Markus?

Forresten; skiftet fra Alphonso til Alexander G.

Velkommen tilbake neste gang det er biltreff i byn, eller sildajazzen.

#41958  av erling

Alexander G skrev:Har du ikke en video fra festen Markus?
*Kremt* Kan vi slippe? :oops:

#41960  av chris

erling skrev:
jeg vil se :D :D

#41962  av Kjelliken

:D ja den må vi få se.. Blåveis piken vil sikkert også se den.. :oops: :wink:

#41965  av FalcoN

erling skrev: EDIT: Noen bilder her: http://home.no/jonarnes/gallery/Gatebil ... index.html
Der har vi jo Accord`n som var på Levanger i helga å jo :shock:
Hva de gjorde på Levanger sjønner ikke jeg... :?:

#41984  av @lpher

FalcoN skrev:

Samma doningen det dær ja...wierd :D

@lpher

#41985  av chris

@lpher skrev:
FalcoN skrev:

Samma doningen det dær ja...wierd :D

@lpher
noe sier meg at de har lite å finne på? :P

#41993  av VeilSide

erling skrev:
Hørte jeg litt rykter om at det var konsumert betydelige mengder med flytende væske eller? :lol:

#41996  av Morten

VeilSide skrev:
erling skrev:
Hørte jeg litt rykter om at det var konsumert betydelige mengder med flytende væske eller? :lol:
Dans, dans, dans oppå bordet.... :mrgreen:
Stemningen var ekstremt god på det vorspielet ja! :D