TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svart St205 GT4 i Førde i Sunnfjord

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #418910  av Frank90Mr2

Trefte mest sannsynlig på ein GT4 retning langeland den 17. Bilen var svart Og BD. Rega, stor gt-four vinge usikker om den var rhd eller lhd, men lure på om det kan vere den som har vert tilsalgs på autodb til 80 000 og rhd?

Nokon her sin?
 #419312  av inzane2012

om jeg ikke tar feil så er det to ST205 i førde. Og om jeg ikke husker feil så er begge LHD, men kan jo godt hende jeg tar feil og at den ene er RHD, har ikke studert di så godt ;)
 #419468  av Frank90Mr2

inzane2012 skrev:om jeg ikke tar feil så er det to ST205 i førde. Og om jeg ikke husker feil så er begge LHD, men kan jo godt hende jeg tar feil og at den ene er RHD, har ikke studert di så godt ;)
Veit berre om ein eg igrunn og den har søskenbarnet mitt:D Svart bil, med rød effekt farge som viser i krafti lys/sol, har kvite gt-four bokstaver på klossane på vinga:)

Men spotta ein grå/kvitt rhd i vinter som var, litt bulka her og der, den har eg ikkje sett igjen! Denne hadde røde skilt!