TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota pikes peak loock 2x 5sgte...

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #418751  av Morten

MOTORSPORTHUSET skrev: men i om med at mr2 er bygd som bakhjulstrekk.. er jeg litt redd den vilfå for mye feste bak!?
Man kan da aldri få for mye feste?` :lol: Grunndesignet på bakstillinga ser temmelig likt ut på celica utifra hva jeg kan se fra delekatalogen, så ser ikke helt den store forskjellen i praksis. Det enkle med utkapp fra sw20 er jo at alle understells innfestingene er "riktig" plassert i forhold til hverandre, men burde jo ikke være noen umulighet å lage fra bunn heller med litt tolmodighet. :)
 #419234  av MOTORSPORTHUSET

jeg har gjort som morten sier og tatt den enkle og sansynligvis beste veien og fått tak i en mr2 turbo vrak sak, :) :)
karroseriet bir strippet ned til ingenting staks slik at kun bakpart blir en del.

en mr 2 har kun 6cm lengre wheelbase en en aygo :shock:
 #419239  av Holger

skal bli moro å se når begge motorene står i aygon :lol:
 #419317  av ArildM

skal først få tak i et st180-st185 karosseri og skjøte sammen med mr2 karroseriet. for så og tre aygoen oppå.
Ser det for meg :lol: Du er så gal mann :mrgreen:
 #419318  av 3rlend

En ting skal du ha, du er dårlig på å ta bilder :roll: Men det høres spennende ut!

edit: mvh. Daniel
Sist redigert av 3rlend den 24 sep 2012 21:57, redigert 1 gang totalt.
 #419476  av ArildM

Vi gleder oss minst like mye :) Morsomt å se at det faktisk finnes twin engine biler som har blitt brukt skikkelig :) Blir jo en perfekt vektfordeling siden du får lik vekt foran og bak, samtidig som vekten av motoren ligger rett over hjulene :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 29