TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• STENGT, falsk annonse. (MR2en skal bort fort!)

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #419324  av 3rlend

Er så jævlig lei av at bilen ikke funker lenger.. Bilen skal bort å nytt prosjekt skal snart startes! Så hvis noe er intressert i en delebil eller å få i orden motoren, så er det bare å ta kontakt Bilen selges for 25 000kr ferdig prutet, følger med MYE deler! Kan også være behjelpelig med å frakte bilen til deg! Ta kontakt med meg på 94873909 eller erlend_en@hotmail.com. Kun seriøse henvendelser!!
 #419334  av ArildM

Er det Daniel som har vært å hacket deg nå eller? :lol: :(
 #419337  av DanielJ

Har ingenting med dette å gjøre :lol:
 #419373  av McLarren

Tar du delbetaling...? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #419424  av GhostRider88

MÃ¥ jammen si at "striden" mellom 3rlend og Daniel skaper litt ekstra krydder og humor i hverdagen hehe :lol: 8)
 #419456  av Stiansen

Her har man vel et prakteksempel på hvorfor mange er borte fra Ts-ogn.. Sitte å lese sånt piss i alt av tråder her inne, det blir totalt uinterresant for min del hvertfall. God kveld
 #419458  av ArildM

Takk for tilbakemelding. Beklager at vi frarøvet deg din verdifulle tid ved å ha det moro med en annonse. Det er klart at om alle annonser hadde vært som denne, hadde vi hatt et seriøst problem. Men dette hører sjeldenheten til såvidt jeg kan se.

Blir dette en gjentatt problemstilling fra flere brukere må vi vel moderere kraftigere og kjøre en strengere linje. Jeg håper dog ikke dette skjer da jeg er glad for at vi kan ha en humoristisk tone her på TS-ogn. Det gjør i alle fall min hverdag bedre.
 #419493  av GhostRider88

ArildM skrev:Takk for tilbakemelding. Beklager at vi frarøvet deg din verdifulle tid ved å ha det moro med en annonse. Det er klart at om alle annonser hadde vært som denne, hadde vi hatt et seriøst problem. Men dette hører sjeldenheten til såvidt jeg kan se.

Blir dette en gjentatt problemstilling fra flere brukere må vi vel moderere kraftigere og kjøre en strengere linje. Jeg håper dog ikke dette skjer da jeg er glad for at vi kan ha en humoristisk tone her på TS-ogn. Det gjør i alle fall min hverdag bedre.
+1
 #419495  av Mr2mr2

+1 (=+2 :P )
 #419525  av toypartsbergen

Stiansen skrev:Her har man vel et prakteksempel på hvorfor mange er borte fra Ts-ogn.. Sitte å lese sånt piss i alt av tråder her inne, det blir totalt uinterresant for min del hvertfall. God kveld
Har ikke sånn liker knapp men ja enig....
 #419528  av ArildM

Takker for tilbakemeldingen. Er tydelig at vi har et problem her, ser ut som at enkelte brukere er fornøyde med tonen som blir holdt her inne, mens andre styrer unna TS-ogn pga dette. Det skremmer meg litt, men vi er glade for alle slike tilbakemeldinger.

Vi klubblederne skal ta opp emnet og vurdere hva vi kan gjøre for å fremstå som et mer seriøst forum. I all hovedsak vil jeg si at det er frivillig lesning for våre brukere om de vil delta i Off-Topic delen av forumet, men at vi må sjerpe de andre underforumene for å holde en mer seriøs tone. Dette vil si at jeg føler klaging på at ting er useriøst på TS-ogn er en tveegget kniv, ja vi er useriøse under feks Off Topic og mer ekstreme emner som Kjærlighetstråden, MEN dette er emner som ingen må lese og jeg føler at klager på disse trådene blir helt feil. Derimot skjønner jeg folk om det er en alt for useriøs tone under prosjekttråder/salgstråder og hjelpetråder. Her må vi nok gjeninnføre de strenge linjene vi en gang satte under salgstrådene, der vi holder alt av off topic unna alle områder på TS-ogn enn selve Off Topic forumet.

Igjen, takk for tilbakemelding alle sammen. Jeg stenger denne salgstråden siden den ikke er reell. Og ber brukerene det gjelder om å unngå slike ting i fremtiden. Alle tegn til "forumraping" og off topic relatert materiale ala dette vil modereres strengere fremover.

EDIT: Dette diskuterer vi videre her:
http://www.ts-ogn.no/index.php?option=c ... 38#p419538

HÃ¥per flest mulig kan komme med tilbakemelding! :)