TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Passer disse dysene rett på jdm supra med 2jz-gte?

• Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #419831  av Radial

eneste du trenger i tillegg til dyser og fuelrail, er vel nye kontakter for strøm til de nye dysene.... og en spacer/adapter som skal få dysene til å fysisk passe nedi innsugsmanifolden trur jeg.
 #419865  av Radial

Dysene du har linka til er "Top-Feed" (akkurat som Cosworth dyser).

2JZ-GTE orginal-dyser (og da selvsagt fuelrail) bruker "Side-feed".... i disse fuelrail'ene passer da KUN Side-feed dyser.

du får opptil 800cc SARD dyser elns til sidefeed....RHDjapan.com har dette, men det koster litt.

De Siemens-dysene krever mye mer enn det som står der......
-Du må ha en Fuelrail for Topfeed, som passer innsuget til 2JZ
-Kontaktene må du også kjøpe, men er trolig av standard Bosch-type.
-Adapteren du trenger nedi selve manifolden (for å få top-feed dyser til å passe) følger gjerne med Fuelrailen du velger.... :)
 #419915  av Supramk3turbo

Jeg kjøpte fra RHD japan. Sard 850 dyser som passer rett i orginale fuel railen samt de orginale kontaktene passer også. Sparer deg for en del arbeid, i det store å hele tror jeg ikke det koster så mye mere heller.

Bare pass på at det er høy ohms dyser. da det er kun dette som fungerer på JDM 2jz.
 #422396  av Cosworthz

sjekker litt dyser på rhdjapan!

hva er forskjellen på SARD Fuel Injectors Set - 800cc High imp for kr 3700 NOK

og

SARD Fuel Injectors Set - 850cc high imp for kr 7800 NOK

???

veldig prisforskjell værtfall

det følger med collars, clips og bolts med 850cc, trenger man slike på 650cc eller 800cc -dyse settene? da jeg ser at de kun følger på 850cc settet
greit å vite før jeg bestiller så det blir rett ;)

sikter på rundt 500whp, så er vel ikke vits i å kjøpe de største, dyrest og groveste