TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #419418  av jacquelin

Haha det har ikke vært noe tema enda så vet ikke. :P Og jeg er nok såpass treig at jeg ikke har prøvd det enda selv om det blir nevnt her med ganske jevne mellomrom. :P Merker hvor stor fan jeg er av tunge nå da. :D Lite tips. Forsiktig og lett med både fingre og tunge blir veldig bra. ;) Tilsynelatende få som har skjønt det med fingrene. :)
 #419453  av Drafter

Holger skrev:
3rlend skrev:da kan jeg sprite opp med å spørre om han liker å gi i nr 2? :D
er det et pluss eller minus for deg ? :P
2'er er rått de første gangene, etter det så blir du lei. borte bra med hjemme best? :lol:

ikke misforstå, jeg har aldri hatt noe i 2'ern :P
ikke? du burde prøve!
kommer ikke til å angre et sekund! (tro meg)
 #419459  av Holger

eneste jeg kan komme på å hatt i 2'ern er en finger, ikke at jeg søker etter å få gjort det flere ganger akkurat....
 #419490  av jacquelin

Holger skrev:eneste jeg kan komme på å hatt i 2'ern er en finger, ikke at jeg søker etter å få gjort det flere ganger akkurat....
Eneste som du kan komme på? Så du har "glemt" alt det andre? :lol:
 #419670  av Holger

jacquelin skrev:
Holger skrev:eneste jeg kan komme på å hatt i 2'ern er en finger, ikke at jeg søker etter å få gjort det flere ganger akkurat....
prøver å glemme hvertfall :lol:

gjort så jævla mye rart oppigjennom tia, er vel ikke alt som egner seg på nett :P
 #419679  av Noxan8

Holger skrev:
jacquelin skrev:
prøver å glemme hvertfall :lol:

gjort så jævla mye rart oppigjennom tia, er vel ikke alt som egner seg på nett :P
what happends in your private life, stayes on the net :mrgreen:
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 77