TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Papi Media Productions - Youtube

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #399877  av Papi

Fekk ikkje tili youtube-linkinga her, men her er iallefall mine to filmar frå Rudskogen. Til mitt forsvar, så er det fleire år sidan eg leika meg med å redigere filmar for moro, og no hadde eg utruleg mange klipp frå årets Gatebil Rudskogen, som eg tenkte eg kunne gjere eitkvart utav. Dette vart det endelige resultatet, men som eg sjølv ser, har eg mange forbetringspunkt, som å bruke stativ, betre oppløysing, andre kameravinklar, andre fokus, etc. Uansett, vennligst kom med fleire forslag til forbetring. Kameraet er eit Nikon D3100, og kjem nok ikkje til å skifte ut dette med det fyrste, då eg brukar så lite tid på morofilming uansett. :)
Sist redigert av Papi den 07 okt 2012 22:39, redigert 1 gang totalt.
 #399919  av ArildM

Kule videoer, kanskje jeg må ha meg på Gatebil til neste år da, aldri vært der :oops:
Virker som om en del av videoene skulle ha vært i 16:9, men er i 4:3 format?
 #420142  av Papi

Eg tenkte eg skulle finn ein tråd eg kunne leggje denne linken til, mene.. Eg fann ingen som var grei nok å ha filmen i,og eg fann att denne tråden eg ikkje har sjekka på.. LENGJE. Så eg endra på tråd-tittelen, og gjer dette no berre til ein tråd der eg legg ut dei filmane eg lagar, som er relatert til Toyota. EindelToyota-action er det jo her, så heilt urelevant er det jo ikkje. :)

http://www.youtube.com/user/PapiMediaPr ... ature=mhee
 #420143  av hmsilset

artig å se folk leker seg :) Den hvite/orange corvetta har jeg polert når den var nylakkert og før vinyl.Koselig bil å holde på med ;)

Bilde
 #420146  av ArildM

Takk for en herlig video, fikk godfølelse og gleder meg sykt til neste sommer :mrgreen:
 #420491  av Papi

Stryn Motorfestival 2012. Vart nett ferdig med denne, den har stått på vent sidan Juni 2012, så det var i grunn på høg tid at den vart ferdig.... Gjort på ein dag, sidan eg var heimeverande likevel denne dagen. :) Motorfestival, lastebilar, amcars, gatebilar, syklar... Her er noko for einkvar smak. :)

http://www.youtube.com/watch?v=34--weHhAek
 #420732  av ArildM

Kul den i fra Stryn, så i alle fall en Mr2 i videoen :wink:
 #420789  av Papi

3rlend skrev:du skal ikke til acr til neste år ? :)
Eg har tenkt det tidlegare, at eg har lyst til å reise til ACR, men eg er ikkje dedikert nok til å reise 86 mil, er eg redd.. Litt vel longt, sjølv med Imprezaen min. :?

ArildM skrev:Kul den i fra Stryn, så i alle fall en Mr2 i videoen :wink:
Ja, er ein og annan fin bil her. Er ein Supra her i området også, kvit Top Secret-Supra, men den fekk eg ikkje noko god film av, diverre... :roll: