magnesmurf skrev:Finn tråden om bilen og link til den, siden du er godt kjent med hvilken bil jeg snakker omEr vel denne.
http://ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=68&t=39435
- 90 MR2 GTI Hardtop
X 93 MR2 GTI
X 93 MR2 GTI
magnesmurf skrev:Finn tråden om bilen og link til den, siden du er godt kjent med hvilken bil jeg snakker omEr vel denne.
Det er meget få strøkne biler igjen som ikke er tuklet med.Jeg kunne jo bare ringt dem for å spørre om å få kjøpe, men synes det er litt frekt, hehe.Satser heller på at de ser denne tråden.Dette får meg til å bli litt nysgjerrig på hva du ville ha gitt for min
Jeg kunne jo bare ringt dem for å spørre om å få kjøpe, men synes det er litt frekt, hehe.Satser heller på at de ser denne tråden.Da har du ikke sett Counting Cars enda
ArildM skrev:NeiJeg kunne jo bare ringt dem for å spørre om å få kjøpe, men synes det er litt frekt, hehe.Satser heller på at de ser denne tråden.Da har du ikke sett Counting Cars enda
GhostRider88 skrev:Det hadde du fått visst bare om den var til salgsDet er meget få strøkne biler igjen som ikke er tuklet med.Jeg kunne jo bare ringt dem for å spørre om å få kjøpe, men synes det er litt frekt, hehe.Satser heller på at de ser denne tråden.Dette får meg til å bli litt nysgjerrig på hva du ville ha gitt for min
hmsilset skrev:GhostRider88 skrev:Det hadde du fått visst bare om den var til salgsDet er meget få strøkne biler igjen som ikke er tuklet med.Jeg kunne jo bare ringt dem for å spørre om å få kjøpe, men synes det er litt frekt, hehe.Satser heller på at de ser denne tråden.Dette får meg til å bli litt nysgjerrig på hva du ville ha gitt for min
hmsilset skrev:Du vet at jeg driver med bilpleie som hobby og får se mye pent:) En hvilken som hels bil som er eid av en entusiast er verdt det dobble av en som kun er brukt av eier og kun utført vanelig vedlikehold.Fulgt med bilen din litt, og vet den er strøken! Derfor får du en god pris om du srlger. Liker også alle detaljer utenom frontleppa. Men det er min smak. Originale er finest.Moro å lese det du skriver her og er veldig enig i dine formuleringer. Hadde jeg skulle hatt kjøpt en mr2 nå, så ville jeg ha fulgt samme prosedyre som deg. Ang frontleppa, så er det kun å fjerne 3M teip med en hårføner, så er frontleppa original igjen
Jeg mener din bil er verdt 110-130000 kroner fordi du har gjort mye riktig.om en feks pusser opp ett hus og det får for mye særpreg kan huset falle i verdi selv om en har brukt 500000 kr. Det samme gjelder bil. En mr2 med feil motor feks er verdt 20000 mindre enn en original mr2, da det koster penger å bytte.unnskyld skriveleif. Jalla telefon
hmsilset skrev:Veldig greit når leppa er lett å demontereHøres slettes ikke dumt ut. Er jo utrolig strøken den 93 modellen!Tror jeg legger inn bud på en som ikke er til salgs igjen jeg.110.000 for en 93 mod :p Men stopper snart opp.Eier koster på bilen veldig mye.
GhostRider88 skrev:hmsilset skrev:Veldig greit når leppa er lett å demontereHøres slettes ikke dumt ut. Er jo utrolig strøken den 93 modellen!Tror jeg legger inn bud på en som ikke er til salgs igjen jeg.110.000 for en 93 mod :p Men stopper snart opp.Eier koster på bilen veldig mye.