TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• HS CELICA GT4

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #409110  av sykoturbo

Motoren er i bilen nå og har vert på gang men har fått en feilkode.
Nå er det vertfall på rett vei og jeg må få med meg kamra og knipset noen bilder til derre.
 #409456  av sykoturbo

Feilkoden var 25 og det er Drivstoff/luftblandingen lean feil. Men tor jeg har svaret med at det ikke er org. dyser i dene. Skal sjekke nå til uka va som kan verre problemet og sette i den hjernen jeg fikk med og luftmengdemåleren siden dette kan også vere et alternativ.
 #416682  av sykoturbo

Hei lenge siden jeg har lagdt ut noe om bilen min her. Bilen har fådt ny motor med smid innmat + litt ombygging og skiftet innsug. Skiftet alt av ødelakt interiør men mangler stolene i bilen som er full av merker. Har tenkt på skredersyd skinn interiør. Så jenstår det laking og småting utvendig på han. Hålder på med eugokjening nå, så når den er i boks så skal følgene gjørest med motor så er den i mål.

Ting som skal skiftes/monteres.
Turbo
Eksosmanifoil
Datasprut
Map sensor
Dyser
Maping
 #419117  av sykoturbo

Då va bilen på etterkontråll men blei ikke godkjent. Grunnen var at han er for høy på lamdan så venter heim en kattelisator. Katten som er på er innmat fjernet så når den blir byttet så vil de lille som er for mye på måling være borte. Han måler 1,14 og max fra toyota skal være 1,03.
 #419123  av MOTORSPORTHUSET

katalystar endrer ikke lamda noen ting.
den endrer kun co og hc

enten er din bil for mager eller har du en ørliten lekasje i eksosen.
da viser den for magert..

jeg tar eu hver dag så dette har jeg greie på! :D
ikke noe jeg tror altså.
 #419167  av sykoturbo

Takker skal sjekke for lekasjer en gang til då. :wink:
Det va bare det at jeg ble fortalt at katten skule forbrenne siste rest.
Kan det ha noe med turbo og gjøre, den er ikke sprek på skåvlene de har hakk? Når du drar på og slepper spiden ryker det litt også ut av eksosen.
Tror ikke den er for mager heller virker som den ikke forbrenner alt lukter bensin.
 #420489  av sykoturbo

DÃ¥ va bilen eugodkjent. :D Takk atter en gang til motorsporthuset det var en lekkasje i den fleksible delen av eksosen..

Så nå er det og begynne på siste inspurt av tuning :P

Kossen kan jeg få lakt inn bilder? Er ikke noe go på data og det ser ut til at bildene er for store i filen.
 #420497  av God

sykoturbo skrev:DÃ¥ va bilen eugodkjent. :D Takk atter en gang til motorsporthuset det var en lekkasje i den fleksible delen av eksosen..

Så nå er det og begynne på siste inspurt av tuning :P

Kossen kan jeg få lakt inn bilder? Er ikke noe go på data og det ser ut til at bildene er for store i filen.
Legg over bildene fra ditt kamera over til datamaskinen og deretter endrer du oppløsningen sånn at di ikke bli gigantiske. Dette kan du gjøre feks. i Paint ved å velge "endre størrelse", så kan du skrive inn feks. 20 på vannrett og loddrett.

Gå på http://www.imgur.com . Velg "computer" og legg inn bildene dine, deretter kopierer du over bilde linkene slik: [.img]>Her skal linken være<[/img]. (Ta vekk punktum i [img]), eller så du kan trykke på "Img" knappen i menyen ovenfor. Er du usikker på om du har gjort rett, så kan du trykke på forhåndsvis knappen.

Det finnest sikker flere andre måte å gjør dette på, men slik gjør jeg det. Er det noe mer uklart, så skrik ut. :D
 #420573  av God

sykoturbo skrev:Takk skal du ha.
Bare hyggelig. :wink:
 #420576  av sykoturbo

Fikk ikke de til. Hvordan får jeg tilbakers det bilde som jeg lastet opp? Klarte og besjære det i mine bilder så vill bare se hvordan de blir.
Fanger blei foresten feillakkert.
Vedlegg
DSCF5247.JPG
DSCF5247.JPG (610.91 kiB) Vist 1437 ganger
 #420594  av God

sykoturbo skrev:Fikk ikke de til. Hvordan får jeg tilbakers det bilde som jeg lastet opp? Klarte og besjære det i mine bilder så vill bare se hvordan de blir.
Fanger blei foresten feillakkert.
Når du trykker på "Computer" på http://www.imgur.com, så velger du det bilde du vil laste opp og deretter trykker du på "Start Upload". Deretter venter du en liten stund, så vil dette komme opp:

Bilde

Linken i mitt tilfelle er "", og den kopierer du i mellom [.img][/img]. Vil du gjøre det enklere, så kopierer du bare "BBCode Message boards & forums" linken over til ts-ogn. :)

Om du har krysset vekk fra imgur i nettleseren, så blir det litt vanskelig å finne tilbake, om ikke du har laget et bibliotek på imgur.com og det kreves innlogging slike jeg forstår det.. Det beste blir enten å lage bruker der, eller laste opp bildene fortløpene til ts-ogn. Jeg laster opp fortløpende, siden jeg har bildene mine lokalt på maskinen. :wink:
 #421342  av sykoturbo

Har litt lyst og kansje lakere bilen min svart blank legger med bilde av en som har samme styling som meg og er svartblank.
Ã…pen for tilbakemeldinger?? :)
Ps mangler vingen og panserett for at min skal værre lik den bilen.
Vedlegg
14_196084861[1].jpg
14_196084861[1].jpg (76.59 kiB) Vist 1413 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10