TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• listepris

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#42062  av Kjelliken

:D Fin bil da.. håper du blir fornøyd.
Jeg kjøpte min CS hos Einar og grei nok med meg.. men skal jo ikke være likt for alle..
Det er en 92 mod og var gått 167k
Med effektanlegget som jeg monterte etterpå kom det seg noe voldsomt på guffen. Så det er å anbefale.
SÃ¥ Grattis med ny bil :wink:

#42067  av larsst185

Erik..Husk at setter du på cs front med panser så fjærner du litt av den aerodynamikken som er laga for den luftkjølte ic en på standard gt four.Vet ikke hvor mye det har å si men litt er det vel.CS en skal slippe lufta ut gjennom scoopet mens standard gt4 "tar" den inn dær.Arrester meg om jeg tar feil..

#42068  av ErikG

hvor mye ga du for anlegget og hvor kjøpte du det

#42069  av CelicaTurbo

som Lars sier, skal du bytte panser og front bør du også få en annen løsning for intercooleren.. det er hovedsaklig panseret som er problemet for det vil da ikke lenger føre luft til intercooleren.. bytter du kun front så kan nok det fungere greit, men siden carlos-fronten er designet for å få mer luft inn i motorrommet fra fronten så vil gjerne mengden luft som kommer inn fra scoopen i panseret reduseres noe også :) Det er noe å være klar over ihvertfall..

har selv lyst til å bytte panser og front men har liggende klar en vannkjølt intercooler som skal monteres etterhvert.. men blir nok lenge til jeg prøver å få tak i panser og front ja, pengene går som regel til andre ting først :)

#42073  av ErikG

skal bare ha fronten

#42092  av Gjertsen

ErikG skrev:spurte på den svarte jeg og. Han sa det var noe feil med motoren og ikke ville selge før han visste hva det var
Kødder du me meg ?
FAEN ta den slue jævelen ass!
han sa han hadde fiksa motorproblemet, så det er derfor han ikke ville selge te meg dagen før jeg egentlig skulle betale og alt. faen for en dust!

sorry ordbruket, men han einar er faen meg sprengt i hodet!! :twisted:

#42093  av Kjelliken

:? da kjønner jeg at du er fustrert gjertsen.. men nå vet vi bedre :)
SÅ det blir vel ikke kjøpt bil der fler ganger da.. :roll:

#42099  av Gjertsen

Kjelliken skrev::? da kjønner jeg at du er fustrert gjertsen.. men nå vet vi bedre :)
SÅ det blir vel ikke kjøpt bil der fler ganger da.. :roll:
Hva dere andre gjør er deres sak. men jeg ville ikke kjøpt av han, han suser og er underprisa syns jeg. ekke rart dere har fått "billig" biler. er jo møe å gjøre på dem. vaffal den Gt4'n som jeg så på. 93 mod svart. ba heldigvis om en test jeg for å være sikker. og fant ut masse som var gærent:p blandt annet tute! hehe

men jeg stakk.. tilbake om 14 dager...

hei å hå.. da har jeg celican min på veien og med ny lakka bakskjermer :D hihi *kose seg*
over og ut!!