Flere ganger har jeg skulle bestilt div bildeler, bl.a fått linker fra folk her (uten at jeg vet at de har bestilt derifra da, men.)
Får betalt (tror jeg) og "checker" orderen ut..Får bekreftelse på mail og alt..Og så tar det ikke lang tid før jeg får mail tilbake at bestillinga er satt på vent, fordi de ikke kan identifisere hvor jeg bor, utifra mine VISAdetaljer.
Så da vil de jo at jeg sender en kopi av creditkortet etcetc..Mulig jeg er litt paranoid men det er det siste jeg tar kopi av og sender til en person jeg ikke aner hvem er på nettet.
"We may be able to ship to an alternate location if you submit the below information for review
1. Front and Back Copy of your credit card used
2. Recent Credit Card Statement
3. Valid Id (government certified )"
Flere som har vært bort i detta??
Irriterende cuz I need clutch :p
Får betalt (tror jeg) og "checker" orderen ut..Får bekreftelse på mail og alt..Og så tar det ikke lang tid før jeg får mail tilbake at bestillinga er satt på vent, fordi de ikke kan identifisere hvor jeg bor, utifra mine VISAdetaljer.
Så da vil de jo at jeg sender en kopi av creditkortet etcetc..Mulig jeg er litt paranoid men det er det siste jeg tar kopi av og sender til en person jeg ikke aner hvem er på nettet.
"We may be able to ship to an alternate location if you submit the below information for review
1. Front and Back Copy of your credit card used
2. Recent Credit Card Statement
3. Valid Id (government certified )"
Flere som har vært bort i detta??
Irriterende cuz I need clutch :p
Sist redigert av loft den 12 nov 2012 20:05, redigert 1 gang totalt.
Toyota Avensis 2005-bruksbil
Toyota Celica Carlos Sainz 1992 #2072, min for evig og alltid!
Toyota Celica 1997, solgt.
Toyota Carina 1989, solgt.
Toyota Celica Carlos Sainz 1992 #2072, min for evig og alltid!
Toyota Celica 1997, solgt.
Toyota Carina 1989, solgt.