TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• HS CELICA GT4

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #421345  av Holger

ikke for å være frekk, men slik styling blir jeg litt kvalm av... :roll:

synes disse er finest orginal, kanskej med en leppe foran eller noe, likte fargen da! :)
 #421350  av Andrepedersen

Ikke lurt å ha et cs panser på en gt4..
Du kan risikere å sprenge icen..
Cs - vannavkjølt
Gt4 - luftavkjølt. Derfor er panserene forskjellig.

Ellers må jeg si meg enig med holger, oem+ look er det peneste.
 #421353  av 3rlend

sier meg enig med de over her :P
stylingen der hadde jo ikke passet på en bil fra fast and the furious en gang...
 #421354  av ArildM

Må nok si meg enig jeg også. OEM stylingen er penest på denne bilen :)
 #421366  av 3rlend

da kaster du spoileren din i samme slengen arild ;)
 #421370  av sykoturbo

He he Det va ikke mye positivt men jeg liker stylingen sjøl de va farge jeg tenkte helst på. :) Jeg kan ha cs panser for jeg har frontmontert ic.
 #421378  av ArildM

Da styler du den som du vil :)
Erlend: Shut up ang spoileren min, den er ikke aktuell å fjerne.
 #421383  av Andrepedersen

sykoturbo skrev:He he Det va ikke mye positivt men jeg liker stylingen sjøl de va farge jeg tenkte helst på. :) Jeg kan ha cs panser for jeg har frontmontert ic.
Da er det ingen problem.. liker du stylingen, er det de som betyr noe :) MEN vist du har planer om å selge denne etter hvert, er det en fordel å holde disse bilene mest mulig orginal, mtp utseene. Dessuten synker dem i verdi om du styler dem.

Bmw carbonswartz er ei kjempefin farge :)
 #421389  av sykoturbo

Takker. Jeg kjøpte bilen med dette utsende liker det ekstra, men jeg veit at de hålder seg bedre i prisen med org. utsende.

Jeg synst vinga til arild er fin den. :wink:

Er du misunt 3rlend? :)
 #421412  av Mr_Storbrua

Svart blank er jo det som er originalt på disse bilene. Jeg skal ha hellakkering på min i vinter, om jeg får tid, å da blir den lakka i originalfarge, med ripefri klarlakk. Syns sort farge gjør seg best uten effekt :)
 #421435  av inzane2012

skulle likt å sett noen flere bilder av stylinga, men utifra det lille bildet for forrige side så er ikke den fronten det verste jeg har sett, finns helt klar MYE styggere styling enn det der :) kanskje litt tidlig 2000talls look, men så lenge det er gjennomført og ting passer sammen så ser det ikke så verst ut :)
 #421447  av ArildM

Skriftlig advarsel sendt til Daniel og Erlend.
Slike usakligheter hører ikke hjemme her.
 #421455  av sykoturbo

Takker jeg skal ta flere bilder av bilen for nå veit jeg hvordan jeg kan få redigert og lakt ud bilder her. :)
 #421456  av 3rlend

sykoturbo skrev:Takker. Jeg kjøpte bilen med dette utsende liker det ekstra, men jeg veit at de hålder seg bedre i prisen med org. utsende.

Jeg synst vinga til arild er fin den. :wink:

Er du misunt 3rlend? :)
jeg er ikke misunnelig:P i min verden kan jeg likesågodt henge et klesstativ på bagasjeluka :)
men nok om den stakkars vingen, er tydeligvis et veldig sårt emne...
 #421461  av ArildM

Jeg gir alle rett til å mene akkurat hva de vil om hva som helst, men bilder av bærplukkere og tullemeldinger dere to i mellom kan dere ta i Off Topic delen av forumet. Vingen til SW20en min må dere bare mene akkurat det dere vil om, men det må dere i så fall ta opp i prosjekttåden til den bilen, ikke ta det opp i en annen prosjekttråd. Håper dere evner å forstå noe såpass enkelt som dette. Avgjørelsen er her basert på at det dere sier ikke hører hjemme i tråden.

Da beklager jeg utsklidelsen og håper at trådstarter får prosjekttråden sin på rett kjøl igjen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10