TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Brann i verkstedlokalet.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #421248  av Arne rebel

Fikk en kjedelig beskjed i dagtidlig...
Bilde
http://dt.no/nyheter/storbrann-i-nering ... -1.7600176
...da har jeg et par mk1 mindre og et "lager" av mk1 deler som er samlet opp igjenom årene blitt historie. Litt kjedelig at jeg har hatt motorer til andre liggende som også har brent opp. En kompis hadde en mk2 turbo lagret der, men uten forsikring...kjedelig. Jeg har forsikring kun på den ene, men verdien av oppgraderingene får jeg nok aldri dekket :('
Edit: Fikk vite brannen startet i andre enden av bygget, så det er ikke kortsluttninger eller lignende i bilene mine som er skyld i brannen.
 #421251  av Roye

Så akkurat om det på TV. Virkelig kjedelige greier. Får håpe du får igjen så mye som mulig på forsikringer.
 #421256  av ArildM

Hoff dette var triste nyheter :(
Hvilke Mr2er var det som gikk med?
 #421265  av Zepticon

Satan.... Leier et lignende lokale og jeg ble plutselig litt nervøs :S
 #421270  av Mr2mr2

:( :( :(
 #421401  av Morten

:cry: huff.... føler virkelig med deg!
 #421415  av DanielJ

Oi :shock: Vet ikke hva jeg skulle gjort eller hvordan jeg skulle reagert om noe slik hadde skjedd MR2en min nå.. Kondolerer!
 #421677  av Arne rebel

Her er noen bilder som viser at det er ikke mye å hente...
Bilde
Under her i det som en gang var en hjemmelaget lakk hall ligger den orginale mr2en og et par motorer (en 4age hadde kommet fra Egon for en uke siden)...
Bilde
En motor og en gearkasse var lagret inne i den ene delebilen, og aluen har smeltet bort i varmen...
Bilde
Gokart, firhjuling og en minicross brant opp...
Bilde
Under her ligger en mk2 turbo med ny innmat og understell...
Bilde
Det som er litt kjedelig er at jeg hadde forandret forsikringen fra delkasko fordi bilen mest stod i garagen, og jeg sjekket aldri om den var brannforsikret. Det samme gjelder gokarten (sammen med hjelm, dress og utstyr) og firehjulingen som måtte ha egen forsikring. Sveiseapperat, kompressorer, elu sag, vannsag, rørbøyer, vinterdekk, slicks med felger, ekstra motor, ekstra gearkasser, et hav av mk1 deler som er blitt samlet over 5år, et bolig aggregat, isolasjon, byggningsmatriell for å nevne noe... Har tap en del ja, men har tatt lærdom og hatt en taktstmann for å sikre at en ikke går på en ny smell om det brenner hjemme.
En trøst er at mk1.6 og mk1.8 står hjemme, men mesteparten av interiøret, ledninger etc til 8eren brant opp.
Får håpe jeg får noe igjen på innboforsikringen :?
 #421679  av ArildM

Hoff :( Triste greier :(
 #421695  av MR2i

Ikke noe hyggelig syn..