TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #421850  av Andrepedersen

Ok :) morro at det er komt så mange toyotaer i området! Vi må ha et større meet til våren :)
 #421852  av ArildM

Er bare å arrangere TS-ogn mini meet til våren det, slik som vi gjorde i Trondheim :)
 #422089  av AndersDuda

da prøvde jeg True Twin conversion .. vet ikke helt om jeg ble så veldig imponert :p merka egentlig ikke så syk forskjell ..

men jeg har egentli mer og mer lyst til å bygge om til singelturbo !! :)
 #422122  av 3rlend

JonasD skrev:Singelturbo og automat?
funker bare godt det :)
 #422133  av AndersDuda

JonasD skrev:Singelturbo og automat?

ser jo ut som at det funker greit på denne filmen :)

men jeg vurderer jo også å bygge om til manuell :) har sendt noen PMer om prisforespørsler osv :)
 #423462  av bjornalf

Hvilken pris ser du for deg å betale for ombygging til 6 trinns? Send gjerne pm om hvilke tilbud du har fått :) så skal vi se hva vi kan få til :)
 #423466  av AndersDuda

bjornalf skrev:Hvilken pris ser du for deg å betale for ombygging til 6 trinns? Send gjerne pm om hvilke tilbud du har fått :) så skal vi se hva vi kan få til :)

Hei ! Var mer 5 trinns med R154 kasse jeg tenkte. Koster en del mindre den enn orginal kassen og skal tåle mere. Nei jeg aner ikke hva som er vanlig å betale for noe sånt. Har ikke fått noe svar fra toyparts heller.

Hva mener du ?
 #423482  av Rafinus

Er en VSV =)
Vacuum suction Valve, brukt til å justere (slå vakuum Av/på) til forskjellige vacuumklokker og sensorer, Feks Wastegate, turbotrykksmåler o.s.v

hvor går slangen(e)?
Og står det et NR på ventilen ?.
Hvis du Pm, regNr så kan jeg se om jeg finner den på delefilmen, og eventulet hva den koster hos oss =)
(Har desverre ikke en Mk4 i garsjen jeg kan lete den frem på :P selv om jeg ønsker at jeg hadde hatt det :wink: )
 #423489  av ArildM

Bruk Toyodiy.com for å finne delenummer og hva ting heter :)
 #423517  av AndersDuda

Takker for svar folkens ! Jeg har funnet ut hvilken ventil det er og har fått kjøpt meg en brukt en hos drift-it :)

Nå så diskuterer jeg og bjornalf ang ombygging til manuell :)

Ut på nye året skal der også på nye baklykter og ny frontlippe.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 47