TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• styling, sideskjørt

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #421810  av vinniefez

Er nødt til igjennom vinteren kjøpe nye sideskjørt, må jo selvfølgelig ikke.. men er knukket av pga rust 5 x 10 cm bakerst på det ene sideskjørtet.. noen som har en link eller ide om hvor jeg kan få kjøpt det? vil ha nesten helt plane sideskjørt, ikke noe tokyo drift styling :)
 #421811  av vinniefez

trenger bare å gjøre bilen klar for å hunke inn chicks om sommeren :- )
 #421815  av 3rlend

rust på sideskjørtet? er ikke kanalen du mener? :P
det må sveises i nytt.

Sideskjørt så har du blant annen border som er ganske clean, så har du jo toms, og greddy.
er jo bare å google? :P
 #421825  av vinniefez

er faktisk usikker! for det skal jo gå an å løfte bilen opp på kanalen, og det er bare hult bakom, så kommer kant og kanal under der igjen mener jeg :) skal være mulig å skru det av på undersiden å på sidene, er litt merkelig at det er stål, alu eller hva enn det er :)

jo, har googlet det, men det er ikke noe bra linker jeg får opp.. enten koster det sjorta, ellers er det ikke slik styling jeg vil ha på sidene :)

håper på ett godt svar med mange forskjellige typer skjørt på sida sånn jeg får se litt hva som er på markede også :)
 #421844  av 3rlend

vinniefez skrev:er faktisk usikker! for det skal jo gå an å løfte bilen opp på kanalen, og det er bare hult bakom, så kommer kant og kanal under der igjen mener jeg :) skal være mulig å skru det av på undersiden å på sidene, er litt merkelig at det er stål, alu eller hva enn det er :)

jo, har googlet det, men det er ikke noe bra linker jeg får opp.. enten koster det sjorta, ellers er det ikke slik styling jeg vil ha på sidene :)

håper på ett godt svar med mange forskjellige typer skjørt på sida sånn jeg får se litt hva som er på markede også :)
du er usikker? finn det ut først :P
sideskjørtene er vanligvis bare plast/glassfiber. som ikke ruster.

å hvis du sier du har et såpass stort hull i "sideskjørtet" ditt ville jeg begynt å stresse med å få det fikset :P

legg opp et bilde :)
 #421865  av vinniefez

hehe, ser liksom ut som et skjørt men er nok kanal ja. var på karosseri verksted idag å hørte så:-)

upper bilde imårå :D
 #421868  av ArildM

Har rust på samme sted på Smokey, tror det er et utsatt sted og at man vil se mange SW20er med rust i kanalene i årene fremover, virker som om mange begynner å få det nå så.
 #421871  av 3rlend

jeg har og rust i kanalene :D
flott jeg har en meget dyktig venn som skal få seg litt julearbeid :)
 #421873  av Nils

Hadde tendenser til rust i kanalene jeg også. Akkurat fått bytta begge sider.
 #423731  av GhostRider88

ArildM skrev:Har rust på samme sted på Smokey, tror det er et utsatt sted og at man vil se mange SW20er med rust i kanalene i årene fremover, virker som om mange begynner å få det nå så.
Da er MR.2 et unntak ;) ikke rust å spore der eller andre steder.

Ang. sideskjørt så skal jeg teste ut et nytt produkt fra EZ-LIP (http://ezlip.com/ss.html)

De har utviklet et nytt sideskjørt (som jeg har bidratt med i ideer på) som er tilpasset kanelen på mr2. Så kanskje det kunne være av interesse når det kommer? Skal legge ut bilder av min mr2 når jeg har montert de :)
 #423749  av ArildM

Blir spennende å se hvordan det ser ut. De du satte på sist var ikke mye å skryte utav :oops:
 #423753  av Andrepedersen

Synes ezlippa er tøffest i front, som sideskjørt ser det bare teit ut!!
 #423757  av GhostRider88

ArildM skrev:Blir spennende å se hvordan det ser ut. De du satte på sist var ikke mye å skryte utav :oops:
sant, har forhåpninger om at disse senker uttrykket av bilen, noe de jeg har nå ikke gjør.