TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #421063  av ArildM

Fytterakkern så strøkent :) Ville ikke forandret en ting!
Kult med orange lykter foran, nesten så alle skal ha hvite lykter og 93+ baklykter til den graden at det er nesten "oppbrukt".
Digger denne, godt å se at du tar så godt vare på den :)
 #421068  av GhostRider88

ArildM skrev:Fytterakkern så strøkent :) Ville ikke forandret en ting!
Kult med orange lykter foran, nesten så alle skal ha hvite lykter og 93+ baklykter til den graden at det er nesten "oppbrukt".

Tusen takk Arild! :D Blir så happy over slike tilbakemeldinger. Legger jo litt tid ned i å holde den strøken og pleie den igjennom sommermånedene :) Å denne skal holdes slik den er for all fremtid, går litt mot strømmen ;) Eneste modifikasjoner blir normal servise. Der reg.reim med tilbehør og div foringer i understell skal gjøres til våren :)

Må si jeg også digger din. Smoky er en lekker og rød ;)
 #421157  av Julebrus

ArildM skrev:Fytterakkern så strøkent :) Ville ikke forandret en ting!
+1 :D
 #421163  av GhostRider88

Julebrus skrev:Har denne vært en tur i Tønsberg for ikke så lenge siden?? Ligner veldig på en jeg så :wink:
Tusen takk :)

Har ikke vært i Tønsberg som jeg kan huske i alle fall :P må ha vært en som lignet :)

Nå er MR.2 i dvale. Tok ut batteriet og la han under bil-presenningen (puster så det ikke blir fuktdanelser). Gleder meg til våren ;)
 #421428  av magnesmurf

Jeg bruker thorsov sin bilpressening. Den blå har stoffsider og puster. Den skytter da mot støv men ikke mot fuktighet. Står bilen innendørs er den perfekt.
 #421438  av GhostRider88

magnesmurf skrev:Jeg bruker thorsov sin bilpressening. Den blå har stoffsider og puster. Den skytter da mot støv men ikke mot fuktighet. Står bilen innendørs er den perfekt.

Samme bruker jeg. Er virkelig å anbefale og passer formen til mr2.
 #422246  av GhostRider88

Drømme helgen er i gang og jeg "eier" nå en GT86 i 3 hele dager 8)

Kjørt i hele dag og gleder meg til i morgen allerede. Er manuell girkasse og den har et jevnt og fint drag gjennom hele registeret. Å den føles meget tight og presis. Krefter har den også og den er meget sterk på gira. En fryd å kjøre!

Dette skal bli min bil om 3 år, da de selges som brukte leasing biler :)

Men for å være helt ærlig, så slår den ikke følelsen som jeg får i min egen mr2. ;)

#422267  av GhostRider88

ArildM skrev:Spurte du bare om å få låne den, eller har du mast lenge? :)
Min far er god venn med en av hovedselgeren ved Toyota Notodden, så vi har nok en fordel der. Men skal gå fint å spørre en selger ved din lokale Toyota forhandler og spørre :)
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 102