TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auduns MR2 MK2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #421295  av Audun F

Med fare for å være veldig vanskelig, så passer nok ikke den siden jeg har annen girkasse (S54). Jeg tror nok at jeg kommer til å ta av mansjettene og spyle ledda slik at de blir rene og prøve å få de av på en ok måte. Så er det bare å håpe på at jeg får den sammen igjen også. Hvis ikke kjøpe jeg noen refurbished fra US.

Var innom og leverte resten av delene til Pedersen Smie i Drammen i dag for pulverlakking - så da er de forhåpentligvis klare når jeg er tilbake fra India om 2 uker.

Så - nå er det pakking og avreise for India igjen på søndag. +30 og sol - here I come ;)
 #422106  av Audun F

Da var man hjemme igjen og har henta første runde av de pulverlakkerte delene. Hvorfor har jeg ikke gjort dette med resten? Istedenfor å gjøre alt sjøl og tilbringe uttalige timer i lakkstøv og kulde.... Da vet man bedre til neste gang i alle fall - for dette ble veldig bra! :)

Når jeg har fått tilbake alt så skal jeg innom Toyota igjen for å trøkke på plass lagrene.

Nevnte jeg at det ble veldig bra?! :mrgreen:

Jadajada, bilder kommer... ;)
 #422296  av Inz4ne

Har nå lest igjenom hele tråden og dette her er rett og slett et fantastiskt prosjekt, all ære til deg for å gjøre noe så vilt som det her :D
 #422304  av Audun F

Takk takk :)

Klar for en tur til Toyota for å presse på plass nye lager...
267.jpg
267.jpg (324.55 kiB) Vist 431 ganger
Polyforinger på plass!
268.jpg
268.jpg (318.21 kiB) Vist 431 ganger
Begynt å få på plass litt understell her nå, dette går faktisk fremover :)
269.jpg
269.jpg (286.16 kiB) Vist 431 ganger
 #422328  av Mr_Storbrua

Må si det er ganske imponerende at noen faktisk gjør en så sinnsykt grundig jobb på en forholdsvis vanlig bil. Men kjempeartig og følge med her, å man kan vel fastslå at dette er på vei til å bli norges, om ikke verdens mest strøkne mr2 mk2 :)

Har du noen plan på når den kan være ferdigstilt?
 #422329  av Audun F

Håper å få den ferdig til neste sesong, men det sa jeg i fjor også :mrgreen:

Vel, seriøst - så håper jeg å få den kjørbar til våren, men det kommer litt ann på hvor mye penger jeg må ut med fremover de neste månedene. Det begynner å dra seg til med utgifter igjen nå - og jeg mangler fortsatt litt deler rundt omkring...
 #422343  av ArildM

Har tatt en stund nå, men du skal jaggu ha kreditt for at du ikke gir opp og at du gjør ting dønn strøkent "all the way" :)
 #422447  av Audun F

Takk takk folkens, vi får se hvordan det blir til slutt ;)

Uansett - i dag har jeg tatt meg fri for å jobbe på bilen! Så blir spennende å se hvor langt jeg kommer i dag...

Har endelig fått startet oversending av noen flere deler fra US adressen min, kommer vel i løpet av et par dager regner jeg med...
 #422567  av Audun F

FÃ¥tt gjort litt i helga:
  • Dynamat pÃ¥ plass i kupeén
  • Styresnekke ferdig (mangler bare en liten slange)
  • A/C rengjort og satt pÃ¥ plass
  • Airbag systemet er pÃ¥ plass igjen
  • Siste understellsdelene levert for pulverlakkering
  • FÃ¥tt en mengde deler fra Toyota igjen - nye bremseskjold snart pÃ¥ plass
Håper å få levert understellet til Toyota i løpet av uka for å få pressa på plass nye lager og foringer...
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 73