TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• GlassblÃ¥sersand?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #422354  av Andrepedersen

Noen som vet hvor det kan skaffes?
 #422357  av Inz4ne

Det lille jeg har sandblåst har jeg brukt sand fra biltema. Husker ikke hvilken av de det var dessverre
 #422360  av moekkamann

Inz4ne skrev:Det lille jeg har sandblåst har jeg brukt sand fra biltema. Husker ikke hvilken av de det var dessverre
er forskjell på sand og glass desverre.
men biltema har kun blåsesand
 #422366  av Inz4ne

Tabba meg ut gitt, må ha vært litt sliten, jeg leste faktisk sandblåsing :P
 #422420  av Zepticon

greit å poste link slik at den neste som søker i forumet finner siden ;)
 #422437  av inzane2012

kan hende den som andre har kjøpt er superduper god, mens den som du david har kjøpt er skikkelig dritt da?? :P
 #422446  av David

dritt? det spørs hvor finkorna man vil ha, de selger mye forskjellig, topp kvalitet. men ikke til privatpersoner.

en ting som er sikkert er at biltema sin sandblåsesand er skikkelig dritt

er bare å kjøpe lokalt, å få frakta blåsemiddel gjør det unødvendig dyrt.ved mindre man får god pris på en hel pall, eller noe.
 #422451  av Andrepedersen

Ja, til grovblåsing bruker jeg olivin sand.. Det er noe av det beste på markedet innenfor sandblåsing, men vill ha noe som gir en finere overflate ved blåsing av alu psv, derfor glass!
 #422466  av inzane2012

David skrev:dritt? det spørs hvor finkorna man vil ha, de selger mye forskjellig, topp kvalitet. men ikke til privatpersoner.

en ting som er sikkert er at biltema sin sandblåsesand er skikkelig dritt

er bare å kjøpe lokalt, å få frakta blåsemiddel gjør det unødvendig dyrt.ved mindre man får god pris på en hel pall, eller noe.

hmmm, tror jeg må roe ned på ironien på nettet...
 #422469  av David

Hehe.. Så ikke at denne posten lå i off-topic, så den ironien der tok jeg ikke... :-)
Fins så mye materiell med dårlig kvalitet at jeg som er såpass kvalitetsbevist som jeg er totalt overser all form for humoristisk sans når det kommer til slike diskusjoner :-P