TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nyheter og updates om ft86/gt86/86/frs

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #422509  av atledreier

Jada, fint når det griper og griper... og griper... og så våkner du opp ned i et tre... Kjempefestlig.

Liker godt lav effekt og høy morrofaktor, så bilen er midt i blinken for meg. :)
 #422515  av 3rlend

jamen nå er det ikke en slapp carina det er snakk om her :P
er jo trossalt 200hk, og den har 17" org?
tror ikke den har noe problem med å røske løs noen større dekk uansett i en rundkjøring :)
 #422976  av atledreier

Da nærmer det seg, endelig. Toyota har rotet litt og faktisk har ikke selgeren min fått med seg at bilen har stått i klargjøringshallen deres siden mandag, og har tatt seg fri i dag. Etter planen skal den være klar på onsdag som kommer, men håper de klarer det før.. Selgeren lovte et par timer fra de fikk den inn til jeg kunne kjøre hjem....
Vedlegg
IMG_0948.JPG
IMG_0948.JPG (294.2 kiB) Vist 4050 ganger
 #423013  av Noxan8

noen som føler seg spandabel? :mrgreen:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38210598

synes vingen passet godt :D
 #423059  av Ã˜rjan

bare 3 uker til min kommer også :)

Og nei, den kan ikke bestilles uten vingen.. har prøvd. :(

Har bestilt coilovere, work felger og TRD flipp på bakluka til min som er påvei..
og JBL stor stereo pakke såklart..
 #423060  av atledreier

Min står nå på lakkavdelingen hos Toyota Sørvest.... :cry:

Bilen kom i forrige uke, men de klarte å skade den på vei av lastebilen.... De håpte å få den klar i løpet av uken... *sukk*

Edit:
Fikk telefon fra Toyota, bilen stod nå i tørkerommet og var klar derfra i løpet av dagen. Selgeren min hadde skvist inn klargjøring i morgen tidlig, så da blir det overlevering i morgen ettermiddag. Han var så lei av maset mitt nå at han ville bare ha bilen ut dørene! :-D
 #423066  av magnesmurf

Ørjan skrev:bare 3 uker til min kommer også :)

Har bestilt coilovere, work felger og TRD flipp på bakluka til min som er påvei..
Har sett flere vingeløse biler i utlandet, så det er vel mulig å bestille den uten vingen. Bare ikke i Norge :roll:

Merkelig at norge skal være et u-land når det gjelder kjøp av litt spesielle biler.
 #423071  av magnesmurf

Skal du ha passat eller bmw kan du jo velge mellom alle mulige tilvalg og utstyr.
Skal du ha gt86 kan du velge mellom manuell eller automat..
BRZ kan du velge mellom standard eller premium, hvor subaru tar ekstra betalt for det som er standard utstyr på gt86... :?
 #423085  av FT86

magnesmurf skrev:
Ørjan skrev:bare 3 uker til min kommer også :)

Har sett flere vingeløse biler i utlandet, så det er vel mulig å bestille den uten vingen. Bare ikke i Norge :roll:

Merkelig at norge skal være et u-land når det gjelder kjøp av litt spesielle biler.
scion frs (gt86 i usa) kommer uten vinge :) (er jeg rimelig sikker på :P )

Den som ørjan har planer om her blir awesome ! farge?
 #423151  av Ã˜rjan

Jeg har bestilt hvit ;)

Hadde egentlig bestilt svart men fikk endre til hvit etter jeg så den svarte in real.. ;)

• 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 35