TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TJOHOO - Ny bil anskaffet

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #42280  av Speeder

Netopp kommet hjem etter handling av en -95 Celica GT

Kjørt konstant siden kl 20, kun fylt bensin :lol:

Tror jammen meg jeg kommer til å ha mye gøy med denne! :twisted:

Takk for hyggelig handel Jørn.(ps turte ikke legge ut linker til filmer før jeg hadde kjøpt nei :P)

Bilde

copyright mr Innset

#42282  av FalcoN

grattis grattis :D :D Leste om den på hjemmesiden hans eller.no... feeet bil :D
 #42286  av @lpher

Speeder skrev:Netopp kommet hjem etter handling av en -95 Celica GT

Kjørt konstant siden kl 20, kun fylt bensin :lol:

Tror jammen meg jeg kommer til å ha mye gøy med denne! :twisted:

Takk for hyggelig handel Jørn.(ps turte ikke legge ut linker til filmer før jeg hadde kjøpt nei :P)

Bilde

copyright mr Innset

Heftig den der da! gratttis!! :D :D BE PROUD! :D

@lpher

#42288  av Erlend

Gratulerer, Speeder! Skikkelig kongebil dette :D Skjønner godt at du var ute og kjørte hele kvelden, det hadde jeg gjort også!

Har du noen planer om mods så smått?

Neste skritt blir å bytte ut avataren din ;)

#42298  av Speeder

Erlend skrev:Gratulerer, Speeder! Skikkelig kongebil dette :D Skjønner godt at du var ute og kjørte hele kvelden, det hadde jeg gjort også!

Har du noen planer om mods så smått?

Neste skritt blir å bytte ut avataren din ;)
Takker så meget :)

Ingen store planer om mods med det første egentlig. Måtte grave litt dypt i banken :D
Men har lyst på Hvite blinker i front, og dette påstår jørn att man ikke får taki til den fronten :cry: Så vi får se hva det blir til, eventuelt den nye type front, muligens med gt4 grill og en liten leppe... man som sagt ingenting bestemt.

Liker bilen som den er, diskre styling. Vil ikke ha noe ekstremt kit.

All honør til Jørn for godt vedlikehold.. Bilen sto på Naf-test med glans.. kun bremseskiver som var slitt.... tror du ringen kan ha skylden Jørn? 8)

#42299  av Mr2 Mk2

UTEN TVIL en råå bil du har fått deg der!Kunne virkelig tenkt meg en slik,gjerne gt4 da :) Hvilken motor sitter i denne hk/nm?
Grattis med ny bil,så virkelig bra ut! :D

#42307  av Speeder

Det sitter en 3s-ge

175hk@7000rpm :twisted: og 186nm@4800(eller var det 4600?)

Den henger meget bra i svingene også, etter mitt skjønn i allefall... fikk da satt en støkk i en kompis i dag på svingete vei... :P

Jeg kunne også tenkt meg en gt4, men da blir det plutselig 100.000,- til og det passet ikke min lommebok i allefall :!:

#42312  av Kjelliken

:D Gratulere med ny bil den var riktig flott den der god bite der.. :wink:

#42346  av chris

Gratulerer med ny flott bil!! SÃ¥ kjempepen ut den der!
 #42385  av mk1 black limited

Speeder skrev:Takk for hyggelig handel Jørn.(ps turte ikke legge ut linker til filmer før jeg hadde kjøpt nei :P)
Hihi...tro det eller ei, men det var helt tilfeldig. :-D Du fikk jo med alle videoene på DVD, har du sett dem enda?

#42386  av mk1 black limited

Speeder skrev:Liker bilen som den er, diskre styling. Vil ikke ha noe ekstremt kit.
Godt å høre. :-)
Speeder skrev:All honør til Jørn for godt vedlikehold.. Bilen sto på Naf-test med glans.. kun bremseskiver som var slitt.... tror du ringen kan ha skylden Jørn? 8)
Kan jeg aldri tenke meg... :twisted: Nei, tror egentlig ikke det, det er sikkert de originale skivene som sitter på, og bilen har jo gått noen km., så det er nok normal slitasje.
 #42392  av Speeder

mk1 black limited skrev:
Speeder skrev:Takk for hyggelig handel Jørn.(ps turte ikke legge ut linker til filmer før jeg hadde kjøpt nei :P)
Hihi...tro det eller ei, men det var helt tilfeldig. :-D Du fikk jo med alle videoene på DVD, har du sett dem enda?
Hehe...:)

Nei, har ikke fått sett på de enda. Har jo bare kjørt bil, regner med att det blir mest av det i noen dager. Får titte på til neste uke.

Ps: Nå har jeg hørt den dårigste sammenligningen med celica; Sammenklemt boble :lol:
Kanskje derfor jeg er så gla i celica, hadde boble som førstebil.
Vedlegg
Ja, denne ligner jo fælt....
Ja, denne ligner jo fælt....
nettbilde(1).jpg (35.38 kiB) Vist 2002 ganger

#42548  av vegar85

hei... gratiss med ny bil. det var vel deg jeg møtte et par ganger i går.

#42558  av Speeder

Takker...:)
Så meget blank og pen ut bilen din også... Rød pleier jo å falme litt.. men denne så knall ut.

Ja, stemmer bra det gitt:) Må jo kjøre litt med nye bilen 8) Veiene mot årnes er jo knallartige... Møtte foresten en annen gt4 ogsåm dog ikke en CS.. Noen aning om hvem det er?

Blitt noen artige mil nå gitt. Men får håpe jeg får ned bensinforbruket litt, når jeg blir litt mindre hhard på gassen. For nå bruker den MYE bensin :P