Xlr8: Takker for tilbudet, men jeg kommer til å bytte ut mest mulig da jeg hadde litt småproblemer med dårlige ledninger/koblinger.
Har kommer meg ut i garagen igjen da det er umulig å være inne i huset da kjerringa har "store humørsvingninger" etter et lite "arbeids uhell"...igjen
Startet med å splitte ledningsnettet da jeg ønsker å beholde den orginale oljetrykksmåleren, starter, dynamo og vifte i motorrommet:
![Bilde](http://i61.photobucket.com/albums/h71/aek74/d483d200.jpg)
Etter litt klipping:
![Bilde](http://i61.photobucket.com/albums/h71/aek74/17ff8227.jpg)
Da jeg velger å bruke Edis tennings system måtte jeg montere en føler på reimhjulet, men da motoren er fra en corolla fikk jeg ikke av det uten å skjære av den yttre reim driveren...men den trenger ikke jeg uansett:
![Bilde](http://i61.photobucket.com/albums/h71/aek74/d0356ff0.jpg)
Etter litt fundering hvor jeg skulle montere coil pakken endte jeg med å kappe av fordeleren og beholde det innvendige (var litt usikker om oljen ville legge seg i hullet etter akslingen og lage feil i toppen hvis jeg kun lagde et blind lokk, så jeg valgte å la den stå igjen slik at ikke det blir noe problem der). 36-1 trigger hjul montert og en brakett for føleren til triggerhjulet ble også laget og lakket:
![Bilde](http://i61.photobucket.com/albums/h71/aek74/9b5c9083.jpg)
Føleren for Lc-1 bredbåndslambdaen ble montert der den orginale var plassert:
![Bilde](http://i61.photobucket.com/albums/h71/aek74/ec21de4c.jpg)
Har kommer meg ut i garagen igjen da det er umulig å være inne i huset da kjerringa har "store humørsvingninger" etter et lite "arbeids uhell"...igjen
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Startet med å splitte ledningsnettet da jeg ønsker å beholde den orginale oljetrykksmåleren, starter, dynamo og vifte i motorrommet:
![Bilde](http://i61.photobucket.com/albums/h71/aek74/d483d200.jpg)
Etter litt klipping:
![Bilde](http://i61.photobucket.com/albums/h71/aek74/17ff8227.jpg)
Da jeg velger å bruke Edis tennings system måtte jeg montere en føler på reimhjulet, men da motoren er fra en corolla fikk jeg ikke av det uten å skjære av den yttre reim driveren...men den trenger ikke jeg uansett:
![Bilde](http://i61.photobucket.com/albums/h71/aek74/d0356ff0.jpg)
Etter litt fundering hvor jeg skulle montere coil pakken endte jeg med å kappe av fordeleren og beholde det innvendige (var litt usikker om oljen ville legge seg i hullet etter akslingen og lage feil i toppen hvis jeg kun lagde et blind lokk, så jeg valgte å la den stå igjen slik at ikke det blir noe problem der). 36-1 trigger hjul montert og en brakett for føleren til triggerhjulet ble også laget og lakket:
![Bilde](http://i61.photobucket.com/albums/h71/aek74/9b5c9083.jpg)
Føleren for Lc-1 bredbåndslambdaen ble montert der den orginale var plassert:
![Bilde](http://i61.photobucket.com/albums/h71/aek74/ec21de4c.jpg)
Mine prosjekter som ikke hadde vært realisert uten hjelp fra "bil-kompiser" her på Ts-ogn:
Mr2 Mk1 3vzfe.Ms2.Edis-6.Lc-1.
Mr2 Mk1 1uzfe.Ms2.Edis-8.Lc-1.