TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Impulskjøp av MR2 MK1.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #423245  av ure

Ser ut som jeg fikk meg ett nytt prosjekt i kveld... :? :lol: En lettere skadet MR2 havnet i garasjen min i kveld. Er som sagt ett impulskjøp så har vel egentlig ingen klare planer for den ennå. Har alle delene som er skadet liggende så det var vel litt derfor jeg kjøpe den + at den var i temmelig god stand ellers. 8)
 #423246  av ure

Noen dårlige bilder fra i kveld :roll:
Ny MR 2 039.jpg
Ny MR 2 039.jpg (68.72 kiB) Vist 3546 ganger
Ny MR 2 034.jpg
Ny MR 2 034.jpg (89.96 kiB) Vist 3546 ganger
Ny MR 2 041.jpg
Ny MR 2 041.jpg (63.9 kiB) Vist 3546 ganger
Ny MR 2 043.jpg
Ny MR 2 043.jpg (86.63 kiB) Vist 3546 ganger
 #423249  av Inz4ne

Så annonsen på finn og syntes det var trist at den hadde fått seg en slik skade, da den så veldig bra ut ellers utifra bildene, men bra den havnet hos en som skal ta vare på den :)
 #423250  av Mr2mr2

Hmmm lurte litt på den jeg også :P

Er den i god stand? bort sett fra skaden?
 #423252  av ure

Virker å være i bra stand,de to siste eiere i ca 8 år tilsammen er mekanikere hos Toyota. Er ganske mye nytt og den er godkjent i over ett år til. Er desverre endel rust i høyre hjulbue bak og skadet i venstre baksjerm. Har for øyeblikket ikke fått sjekket den så grundig, men de kjente rustfellene ser bra ut ellers. Skal kjøre den litt nå fram til Nyttår så tar jeg nok å leverer inn skiltene og bynner på rettingen. Kan og evt selges til en som vil ta vare på den siden jeg egentlig ikke har bruk for den, bare følte at den måtte reddes :roll: :mrgreen:
 #423253  av Mr2mr2

Det jeg lurte mest på var patenten på eksosen på den :P

Men siden den er å såpass god stand kan en jo tjene penger på rette opp den skjermen.

Har BTW spoiler og bagasjeroms-lokk fra delebilen min du kanskje kan kjøpe.... har ikke bestemt meg og jeg skal bruke det til noe annet enda.... :)
 #423255  av ure

Har bagasjelokk selv men er på jakt etter ett karrosseri som det kan kappes ut bakerste del av venstre baksjerm.
 #423256  av Mr2mr2

Ja, men da så... :)
 #423259  av ArildM

Få den rettet opp og sett den tilbake igjen til original stand. Bakfangeren og eksosen stemmer overhode ikke med resten av bilen :lol: Ellers så så den jo ganske bra ut da :)
 #423270  av ure

Akkurat det som er planen ArildM... :wink:
 #423271  av Mr2mr2

Va bortom å så på den på vei hjem fra skolen i dag, og var jo ikke så ille som jeg hadde trodd, trodde hele bak skjermen va krølt, men va bare litt bunket. ellers virket det jo som en bra bil :D
 #423272  av ArildM

Blir bra :) Du har jo gjort en god jobb med de/den(?) andre Mr2ene du har så :)
Du får holde oss oppdatert :)
Skjønner liksom ikke helt hvem som hadde ideen om å gjøre om bakenden på denne bilen, må jo ha vært skadet før ettersom det er satt på annen bakfanger? Eksosanlegget er jo bare komisk :lol:
Nei jeg regner med du får skikk på den :) I alle fall svært pen den røde du har :)
 #423273  av ure

Eksosanlegget er fullstendig åndsvakt, bråker noe jævlig og tar bortig "noe" innimellom :shock: :shock: Har nok hatt en skade tiligere også siden det er sparkel der som den er skadet nå.
 #423282  av Mr2mr2

Har du en prosjekttråd for den røde bilen din?... link? :)
 #423657  av ure

Hadde den store vaske MR2ene dagen i dag og tok noen bilder når den var nyvasket. Veldig blank i lakken når den ble vasket :D Har nå levert inn skiltene siden den skal jobbes med og jeg ikke helt vet når den blir ferdig siden det er begrenset med tid og penger til den. Får ta den tiden det tar. Liker ikke helt svartfargen så kansje det må hellakkeres :? Er orginalt Green/Tan eller Sherwood toning som lakk kombinasjonen heter på disse, mulig det kunne vært noe :?: Har nå kjørt den bortimot 20 mil og bilen funker veldig bra,men har rettet noen småfeil. Nye lyspærer i varmeapparat delen (3 stk) og ny resistor (?) til varmeapparatviften.
Ny Linse 029.jpg
Ny Linse 029.jpg (89.06 kiB) Vist 3434 ganger
Dette er synderen om viften til varmeapparatet ikke funker på 1 og kansje 2. Ligger rett bak hanskerommet.
Ny Linse 032.jpg
Ny Linse 032.jpg (84.08 kiB) Vist 3434 ganger
Ny Linse 033.jpg
Ny Linse 033.jpg (95.89 kiB) Vist 3434 ganger