TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Montering av hvite instrumentpanel fra www.deltagfx.com

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #42361  av angrykid

Fikk her om dagen tilsendt hvite skiver for å legge over instrumentpanelet i bilen. Monterte det på i dag, ble faktisk rett så bra det der :) Litt pes, og en tempmåler som er way off, men utover det så tror jeg at jeg slår meg til ro med resultatet so far.

Bilder, ja. :-)

Neh, glem det. ;)

ligger på http://angrykid.uten.net/mr2/ny/panel/

#42368  av mr.two

Ble pent det der ! :) Men hvordan blir det i mørket da ?

#42375  av angrykid

Aner ikke, for lyst ute her nå til å se noen som helst forskjell.
Skal si fra i kveld når jeg har vært ute å råna litt :D

#42382  av FalcoN

hvor du fikk tak i de? å hva måtte du btale?

#42410  av angrykid

står i topic :D

650,- ga jeg for dem.

#42415  av erling

Jeg og handla sånne fra samme sjappa for en uke siden. Jeg kjøpte med svart skrift. Kommer ikke no særlig lys gjennom det svarte, skal bytte til til kraftigere pærer snart. Fine de der, er jo akkurat samme skrifttype som orginalt.

Hvordan var det med med temp.måleren din sa du? Jeg satte min på null og monterte sammen, og der har den stått siden. Jeg var ikke stygg med den heller. Må ta det opp igjen og kikke litt snarest tenker jeg.

#42421  av angrykid

tempmåleren min går ikke helt ned når den er kald, så jeg tror jeg har satt den på for høyt oppe.. aner ikke helt hvordan jeg skal få til det der, men skal se på det etterhvert, og så skal jeg kikke litt på det når det er mørkt for å se om lyset trenger igjennom :)

#42428  av erling

angrykid skrev:tempmåleren min går ikke helt ned når den er kald, så jeg tror jeg har satt den på for høyt oppe.. aner ikke helt hvordan jeg skal få til det der, men skal se på det etterhvert, og så skal jeg kikke litt på det når det er mørkt for å se om lyset trenger igjennom :)
Det var det jeg håpa på. Jeg tok ut speedoen mens motoren var varm, og når jeg satt den i hadde jeg satt den på null. Jeg må ta min ut mens den er varm, og flytte nåla opp på arb.temp fysisk. Da vil jeg tro det ordner seg.

Du må ta ut ditt mens motor er kald, og nullstille nåla.

Hadde du av alle nålene? Jeg klippa bare ett snitt i de hvite skivene heller.

#42436  av angrykid

jeg reiv av alle nålene, ja :D var i grunnen ikke noe pes, bare speedo'en som satt veldig godt. så har litt såre fingertupper i dag, men ellers fint. Orket ikke klippe i mine, pga da ville det vises (tror nå jeg) at det er klippet i dem, så fant ut at så lenge man husket hvor viserne var, så var det vel bare å rive å slite til dem datt av :D:D

Men det er vel bare å ta av tempviseren når bilen er varm også, for å sette den på arbeidstemp. det skal vel ikke være noe problem tror jeg.. *hva jeg ikke vet, aner jeg ingenting om*

#42446  av turboman

angrykid skrev:står i topic :D

650,- ga jeg for dem.

...mulig det er jeg som er blind, men... Ser ikke det står 650,- noensted i topic'en, jeg.... :?

#42478  av chris

turboman skrev:
angrykid skrev:står i topic :D

650,- ga jeg for dem.

...mulig det er jeg som er blind, men... Ser ikke det står 650,- noensted i topic'en, jeg.... :?
han svarte nok på to spørsmål der, det ene var hvor han bestilte fra, og det står i topic ;)

#42484  av turboman

aha..... skjønte det nå..hehe...

Ble kult forresten. Vil ha sånn jeg og....

.. er ikke han som selger de, han som vant Baren i sin tid?? Ligna litt iallefall....

#42521  av Erlend

Ble pent! Hva er egentlig skivene lagd av? Er det en slags plast, folie eller er det noe papp/papirsaker?

#42526  av angrykid

Ok, skuffelsen var i grunnen ganske stor da jeg slo på instrumentlyset i kveld. Var nesten ikke lys i det hele. :-| Men vil man at det skal se kult ut for en billig penge, så kan man ikke forvente alt heller..

Stikker ut å tar ett bilde av greia, så får dere se selv..

http://angrykid.uten.net/mr2/DSCF0031.jpg

ikke spess bra.

Menneh, skivene virket som å være laget av noe stivt papir, ikke særlig tykt, men ikke gjennomsiktig med normale belysningen i instrumentpanelet. Ellers så var det veldig fin passform og riktig avstand i forhold til det originale som sto der, var bare å klæbbe på alt sammen, og putte på viserne, så var det ok. :)