TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #423677  av AndersDuda

da fikk jeg nye ventilen i posten fra drift-it :
Bilde

fikk av slangene ved hjelp av varmt vann ! :
Bilde

ny til venstre, gammel til høgre :
Bilde

siden det var varmt ute var jeg ute å prøvde bilen rundt nabolaget etter montering av den "nye" ventilen, nå fungerer twin turbo systemet slik det skal igjenn ! ( var ikke ut på hovudveien pga salt ) fikk også brukt bremsene litt osv siden bilen har stått i garasjen i noen måneder. litt skitten er den, men la gå.
Bilde

Bilde

Bilde

så var bilen på plass i garasjen igjenn :)
Bilde
 #424191  av ArildM

Kan bli spennende det :D
 #424396  av AndersDuda

da har jeg også bestilt meg :

- 97-98 mod baklykter
- Innovative Motorsports DB Wide-Band kit
- WOTM Upper Radiator Pipe
- 3M Stable Colour Precut soting rundt hele bilen

fikk også beskjed om at plastidip sprayen kommer i slutten av neste uke :)
 #424413  av 3rlend

når kommer det singel turbo ? :D
 #424484  av AndersDuda

siden jeg klør i fingrene etter å skru så fikk jeg supraen ut i garasjen der jeg skulle montere FCD osv ..

da jeg skrudde vekk litt lister og fikk tatt vekk gulvteppet fant jeg først en 10mm fastnøkkel der !

så fant jeg dette ! :
- HKS Fuel Cut Defender
- Greddy Speed Limiter Cut

Bilde

etter sann jeg fårstår det igjennom google så skal HKS FCDen instilles på tallet 9 på selve uniten. så jeg gjorde det siden den ikke sto på det.

får håpe jeg ikke får fuelcut nå da ! om jeg gjør det for jeg heller montere FCDen som jeg har kjøpt :lol:
 #424513  av bjornalf

er bare å prøve å lese på den fremste turboen ct12b us/euro ct20a jdm e den innstillingen på boosten er best å prøve deg litt frem. start på 9 så jobbe deg opp å litt ned. kan lugge litt ved overgangen til mer trykk en sperren var f
 #424516  av AndersDuda

bjornalf skrev:er bare å prøve å lese på den fremste turboen ct12b us/euro ct20a jdm e den innstillingen på boosten er best å prøve deg litt frem. start på 9 så jobbe deg opp å litt ned. kan lugge litt ved overgangen til mer trykk en sperren var f

okey, skal prøve på det :)

må også prøve å få koblet opp Greddy Boost controlleren ;)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 47