TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #424475  av 3rlend

Drafter skrev:
Julebrus skrev:Er like oppgitt over norsk mat som Hellstrøm... :wink:
Bra Maccern ikke er norsk da!
Har du noen gang spist mat i usa? :roll:
Feite lefser av noen pannekaker til frokost, med sirup og bacon og ikke måte på.. :?
stekt egg med bacon å cola er en stor suksess der :P
 #424489  av celicat23

Herrigud så mange mail du får fra kuksugere i nigeria som har lært seg å bruke google translate når du legger ut ting på finn nå. Har hatt en ting i 2 dager og har fått 3 mail så langt av typen "hei har du element til salgs enda haster svar meg", "jeg kjøpe vil gjerne ditt salg. kontakt meg".

Og jeg klarer ikke helt å være sur på de heller, for de gjør verden en tjenste: de lurer STOKK DUMME folk, noe jeg syns er helt greit. Skulle ønske de bare hadde giddi' og hatt ett register med mailer de har fått klare svar fra at de kan ta tak i nærmeste pikken de finner å suge den tom og dø på seg. Så hadde jeg sluppet noen flere mailer.
 #424499  av ure

Kaldt i garasjen i kveld :shock: :shock: -9 grader :|
 #424547  av ArildM

Fikk kjørt litt lengre tur med Mazdaen i dag etter flere mnd med kjøring til og fra jobb (20min hver dag). Rant vann på innsiden av frontruten, kanskje litt fuktig i bilen eller :mrgreen: Sola varma litt i dag da, gleder meg til våren :)
 #424567  av Drafter

3rlend skrev:sett ei vifte i baksetet og vinduet på gløtt over natta :)
Sånn at når du begynner å kjøre så dugger du bare inne? lurt.
Like lurt som tullinger som skal ha montert kupëvarmer og ikke motorvarmer!
 #424571  av 3rlend

Drafter skrev:
3rlend skrev:sett ei vifte i baksetet og vinduet på gløtt over natta :)
Sånn at når du begynner å kjøre så dugger du bare inne? lurt.
Like lurt som tullinger som skal ha montert kupëvarmer og ikke motorvarmer!
Det står over natta !
da tørker bilen, har gjort det flere ganger :)
 #424572  av inzane2012

kupevarmer er ikke dumt det heller da. Har du garasje, og en bil som kanskje lekker litt slik som veldig mange mr2'er gjør, så er det ypperlig for å få tørket opp bilen over natta.
 #424621  av Noxan8

:mrgreen:
  • 1
  • 860
  • 861
  • 862
  • 863
  • 864
  • 1172