TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Erfaringer med Paulsims2001 (Ebay)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #422621  av Inz4ne

Hei, jeg lurer på om noen her har noen erfaringer fra denne selgeren her http://myworld.ebay.com/paulsims2001/&_ ... 1497.l2754
Bestilte et sett med låser til MR2-en hvor dørlåsene ikke sto til forventningene og har ikke fått noe tilbakemelding på melding jeg har sendt enda, nå sendte jeg riktignok beskjed litt før helga så kan vel alltids la det gå et par dager til før man gjør noe stort ut av det men lurte på om noen andre her hadde noen erfaringer å komme med.

Vet ikke hvor denne tråden passer best inn så putter den her så kan eventuelt en mod flytte den om den burde vært et annet sted.
 #422641  av Makk

Hvilke forventninger hadde du? Passa de ikke? Skadet? Feil?

Link gjerne tinga du kjøpte fra han så vi kan se.

Jeg har handlet en god del på Ebay, å har nesten ikke hatt noen negative erfaringer med massevis av forskjellige folk.

Om tingen du har kjøpt er 100% beskrevet og avbildet sånn som du har mottatt den, da kan du ikke klage på den, samme om du har bestilt feil, uten at det STÅR at selger aksepterer returnering for hvasomhelst slags grunn :)

Men om det ikke ordner seg, så kontakter du Ebay ledelsen, da skal du se at selger svarer deg med rakettfart :D

Rep er alt på Ebay, å negative ting ødelegger kun for selgerne, det ordner seg nok!
 #422643  av Inz4ne

Forventet at de var mulige å bruke, på den ene dølåssylinderen var det ikke mulig å få nøkkelen helt inn selv etter noen gode omganger med låsolje. Dermed var den dørlåsen ubrukelig, den andre dørlåsen hadde en bulk, foruten det så var resten i grei stand.
Link til annonse ; http://www.ebay.com/itm/370683109642?ss ... 1497.l2649

Link til bilde av bulk og hvor langt nøkkelen går inn i den andre dørlåsen ; http://s1264.beta.photobucket.com/user/ ... th%20locks

Nå har jeg og fått en annen nøkkel enn avbildet, men det ser jeg på som uvesentlig, da jeg bare trenger et komplett sett som alt fungerer på.

Selger har jo masse positiv feedback så syns det er merklig at jeg ikke har hørt noe enda egentlig, for utifra sida til selger så virker de ganske seriøse.
 #422648  av Makk

Mulig du har fått feil ene låset da ja.

Den skaden som vi ser her, er den påført av deg eller var den sånn?

Hadde kjørt dette til Ebay support var jeg deg om det er tilfelle.
 #422662  av Inz4ne

Skaden var slik når jeg fikk låssettet ja.

Da blir det ebay support i morgen etter jobb om jeg ikke har hørt noe fra selger innen da.
 #422793  av Inz4ne

Da har jeg endelig fått svar av selger og det var ikke noe problem skulle få tilsendt nytt sett i løpet av kort tid, og trengte ikke sende det deffekte settet i retur, selger hadde neppe fått solgt det uansett.

Så jeg er godt fornøyd og dette er min vurdering; bra service og kundebehandling, men tar litt tid før man får en respons om noe er galt.
 #425136  av bose

Bra det ordna seg på et fornuftig vis :) Har selv handla mye fra han, og jeg må igrunn påstå at jeg kun har gode erfaringer :)