TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ferdigstilt prosjekt: oppussing av AW11

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #424832  av Mr2mr2

okei :) da er det med calipperne oppklart :D

Men blir spennende å se om det kommer noen koselige papirer med i esken :D

For se hva jeg gjør med de bremseskivene. de stod på delebilen når jeg kjøpte den, og er så og si ubrukt. er ingen slitekant på de. bare rustet etter å ha stått på bilen ute i vær og vind.

selges billig :)
 #424860  av Mr2mr2

Da har jeg montert både framme og bak, og fått luftet systemet :)

Så nå er den klar for litt mere kjøring 8) 8)

#424881  av ArildM

Bra :)
 #424963  av Mr2mr2

begynner å angre litt på at jeg ikke satte på bredere på bilen når jeg holdt på med grunnarbeidet.

må de gamle kappes vekk for at det skal være noe vits?

Bare noen tanker jeg fikk en lørdagskveld... :P
 #424971  av ArildM

Vær fornøyd med den som du har den. Når du får på noen kule felger og litt senk blir bilen rå den! Og den kommer bare til å stige i verdi.
 #425026  av Mr2mr2

Da har jeg mistet min tillit til tollpost. første gang jeg har skullet få en pakke fra de, har de klart å rot den vekk...

(2 dekk jeg bestillte fra dekkonline..)
 #425033  av ArildM

Har du ikke noe sporingsnummer? Sjeldent at Tollpost roter etter min erfaring.
 #425035  av Mr2mr2

har snakket med de, og de har innrømt at de ikke vet hvor den er. på sporingen står det "ut fra terminal Bergen" så den har forsvunnet mellom utregistrering og bil.... tror jeg
 #425047  av ArildM

Da må de ordne opp. Det er ikke du som skal være skadeliggende fordi at de har rotet bort et kolli. Send de en saklig mail som forklarer saken, da kommer man ofte igjennom. Kan prøve telefon, men da spørs det på hvem man når frem til. Håper det ordner seg :)
 #425054  av Mr2mr2

Ringte en kar på tlf'en min fra tollpost i 5 tiden i dag, og ville levere fra seg noen dekk :D men sa ingen ting om hvorfor de va forsvunnet...

Sendt og en e-post til dekkonline i dag tidelig, og der va det en utlending som snakket greit norsk som ringte meg opp, fra et laaaangt tlf nummer, og så at jeg måtte vente å se, om de ikke hadde komt før slutten av uken skulle jeg ta kontakt igjen....

Så det ordnet seg til slutt :D har også fri fra skolen i morgen, så de hiver jeg de på felgene på jobben... 8)
 #425226  av Mr2mr2

Noen som har erfaringer med ABV mod'n på 4agze?

Blir det noen "farlige" påskjenninger for motoren eller går det fint?

Slik blir det gjort....http://www.ae86drivingclub.com.au/forum ... or-dummies
 #425235  av Mr2mr2

Har lest litt mere om det og det skal bare bli litt høyere ladetrykk. Og det tåler vel motoren lett? 8)
 #425245  av ArildM

Skal ikke være noe problem det der :)
 #425261  av Mr2mr2

Det har no skjedd 2 ganger at motoren har gått på lavt turtall og stoppet helt ved for eksempel en rundkjøring. (Har ikke bytta rundt på vakumslanger enda)

Noen som vet hva det kan være?
det skjer gjerne en gang at bilen stopper på en tur og er helt fin resten av turen. Bilen starter lett som vanlig etter den har stoppet.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 27