TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #425372  av celicat23

jacquelin skrev:Har jo skjønt du ble lei, men sååååå lei? :P Hva skal du i sommer da? Ligge på stranden og bli brun? :P
Feilen jeg har gjort med foto er at det har gått fra å være noe jeg gjorde for å underholde meg selv, til noe jeg har gjort for å gjøre alle andre fornøyd. Og det å bruke min egen fritid og penger på å gjøre alle utenom meg selv fornøyd føler jeg meg litt ferdig med :) Så mulig jeg tar noen bilder med det lille utstyret jeg har igjen, men da blir det som det var før: at jeg bare kåler rundt for meg selv i min egen verden for min egen underholdning.

I sommer så blir det bare mye jobbing for ei jeg jobber med forsvinner på begynnelsen av sommeren. Og jeg vet allerede nå at jobben kommer ikke til å erstatte hu med det første, så hele sommeren så kan jeg se frem til å jobbe for både 2 og 3 etter hvert som feriene begynner. Oh joy....

Så har jeg litt urasjonell lyst på en cab også, men skal ikke kjøpe. Skal ikke kjøpe. Skal ikke kjøpe. Skal ikke kjøpe. Skal ikke kjøpe... :)
 #425379  av jacquelin

AndersDuda: Iskjøring! :D

celicat23: Åja, ser den da. Er kanskje lurt med pause mens det enda er sjanse for at du finner tilbake? :) Jeg er lei av å jobbe mens andre har fri så i sommer skal jeg bare kose meg og for en gangs skyld ta ut alle ukene jeg har rett på. :P Så du får kose deg. :P PS. Lyst er fullstendig rasjonelt. Kjøp. :)
 #425384  av Mr2mr2

Internett is back :D :D
 #425388  av celicat23

jacquelin skrev:celicat23: Åja, ser den da. Er kanskje lurt med pause mens det enda er sjanse for at du finner tilbake? :) Jeg er lei av å jobbe mens andre har fri så i sommer skal jeg bare kose meg og for en gangs skyld ta ut alle ukene jeg har rett på. :P Så du får kose deg. :P PS. Lyst er fullstendig rasjonelt. Kjøp. :)
Hadde tenkt å ta det litt ekstra rolig i sommer siden jeg fikk overført 2 uker ferie jeg aldri fikk brukt i 2012 også, men så må jo dere kvinnfolka gå å bli gravide, og det betyr mye jobbing for meg i sommer (og gud veit hvor mye lengre enn det også) og litt usikkert om når/hvordan jeg skal få tatt ferie. Belønningen for å være flink på jobb er jo at du er vanskelig å erstatte når du skal være borte, og du blir veldig poppis når andre skal være borte. Føkk.

Men men... det blir sommer uansett... Skal ikke klage. Får hive inn en dansband cd i gubbebilen og dra til sverige å kjøpe flesk så kan jeg skryte av å ha vært i utlandet på ferie jeg og :lol:
 #425391  av FT86

Grattis med unge i hvertfall da :)
 #425393  av celicat23

FT86 skrev:Grattis med unge i hvertfall da :)
Jeg hadde ingenting med graviditeten å gjøre desverre, for hun som er smelt på tjukken er søt som fy :) Det er hun ene jeg jobber med som skal ha unge, så hun forsvinner ut i permisjon. Og da må jeg ta over alt hennes. Og av erfaring så kommer det til å gå rimelig mange månder før jobben gidder å finne en vikar eller erstatter for hu. Så... Mye jobbing i sommer.
 #425406  av ArildM

Skulle ikke du ha fri år da?
Tilbake fra kurs i en ukes tid nå jeg :)
 #425426  av Mr2mr2

så akkurat top gear og gt86, var ikke akkurat den kjappeste rundt banen dies...
 #425430  av Mr2mr2

nja, sant det..... :oops:
  • 1
  • 863
  • 864
  • 865
  • 866
  • 867
  • 1172