TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fred`s celica supra møter lensmann pÃ¥ isen....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #425451  av Fred

k
Sist redigert av Fred den 26 feb 2014 18:33, redigert 1 gang totalt.
 #425454  av ure

Liker :lol:
 #425470  av hmsilset

Kult:) Han har dessverre helt rett i det han sa til slutt.. Skrenser bør man øve seg på ofte! Og særlig litt ekstra med ny jil. Det har jeg gjort mye siste tre ukene. Ofte nær lensmannskontoret;) Ikke verre enn at jeg hadde fått en advarsel tror ueg.
 #425484  av Roye

hmsilset skrev: Ikke verre enn at jeg hadde fått en advarsel tror ueg.
De kan fort ta lappen fra deg også. Par karer mistet lappen etter å ha tatt noen svinger sidelengs i lav fart for noen år siden. Kan aldri stole på folk kledd i sort og/eller med refleks, kompis den ene gangen og beinhard straff den neste :?
 #425497  av ArildM

§ 3. Grunnregler for trafikk.

Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret.

Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen.
Aka, de kan ta fra deg lappen om du sladder :roll: Og være akkurat så forskjellsbehandlende som de selv føler for :wink:
 #425504  av Holger

som regel blir man fratatt lappen ganske hurtig ved sladding/skrensekjøring etter vei!

Men, man kan være veldig heldig også! kommer an på formen til polisen :)
 #425505  av MR2i

Dette er også en av grunnene til at jeg ønsket å starte trackdays på Vålerbanen. Få erfaring!
Godt at det finnes lensmenn/politi som ser muligheten for erfaring i steden for det negative!
 #425519  av ArildM

Som sagt, det avhenger av hvem man treffer på :) Enkelte kontor er snille, andre kontor slår hardt ned på dette.