Noen her som har prøvd ut Windows 8? I utganspunktet er jeg veldig skeptisk til denne, føler den kanskje blir litt som Windows Vista med mye feil og veldig treg, men jeg har ikke prøvd den i det hele tatt. Det ser derimot ut som det begynner å bli vanskelig å få kjøpt nye laptoper med Windows 7...
Noen som har noen anbefalinger til ny laptop? Prisklasse rundt 5k+-, størrelse mellom 12-14" (har 15,4" nå, kunne tenkt meg litt mindre, trenger ikke alt tomrommet på siden av tastaturet...), har lenovo nå (og kjøper gjerne lenovo igjen) og er egentlig veldig fornøyd med den, men mangler litt drivere etter jeg oppdaterte fra Vista til 7 så mangler noen funksjoner. Kjøpte den for 2-3000 kroner for minst 3 år siden så den har gjort seg fortjent til pensjonistlivet...
Noen som har noen anbefalinger til ny laptop? Prisklasse rundt 5k+-, størrelse mellom 12-14" (har 15,4" nå, kunne tenkt meg litt mindre, trenger ikke alt tomrommet på siden av tastaturet...), har lenovo nå (og kjøper gjerne lenovo igjen) og er egentlig veldig fornøyd med den, men mangler litt drivere etter jeg oppdaterte fra Vista til 7 så mangler noen funksjoner. Kjøpte den for 2-3000 kroner for minst 3 år siden så den har gjort seg fortjent til pensjonistlivet...
- Toyota MR2 91-mod 2.0 GTi (ombygd 3.gen turbo)
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!