TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #425435  av ArildM

Jepp!
Samt at den har aldri vært lagt for å være den raskeste bilen! Så hvis du hadde håpet noe annet har du missforstått helt! Skal du kjøre rundetider setter du på slicks i stedet for prius dekk. Skal du drifte "lovlig" i 40 sona beholder du dekkene som står på slik som Jeremy så fint demonstrerte! Du kan ha det dritgøy med den selv i lave hastigheter, og det er akkurat det det er snakk om, mest mulig gøy for minst mulig penger!
 #425438  av Mr2mr2

haha, ja. han sa jo noe om det. at den som kom sist kom brett med et stort smil rundt munnen 8) eller noe sånnt.

Og så sladdet han når han leste en bok :mrgreen:
 #425439  av celicat23

Det er helt fantastisk at ett firma så ni-trist som toyota er de som lager en bil laget rett og slett for å ha det gøy med å kjøre. Ikke en masse nips og drit som tv'er og masse jall, bare kjøreglede pakket pent sammen. Two thumbs up og håper de selger masse så bruktmarkedet blir pent etter hvert :)
 #425458  av ArildM

Smakfult ratt da gitt. Sklei liksom rett inn i interiøret :D
Trodde forøvrig de første bilene kom for salg i 1985? På den andre siden er det ikke lenge til den er veteran :D
 #425833  av FT86

Trenger råd fra dere :)

har 3 muligheter per dags dato når det gjelder bil.

1. kjøpe ombygd MR2 mk2 turbo til 40 000 nå (den svarte som ligger øverst på finn) og ha carina som vinterbil (blir brått dyrt å ha 2 biler også når den ene bare blir til kos)

2. spare penger og kjøre røten carina fram til høsten og da ta opp lånn på 100-170 000 og kjøpe en Impreza wrx (2001 ca mod hvis jeg finner en billig)

3. kjøre carina fram til sommeren/høsten 2014 også kjøpe en GT86 brukt.

Bilen jeg har nå er da en 1995 carina med 109 hk og bra anlegg. gått bare 158 000 så er ganske strøken. fullt mulig å bruke året rundt og er billig i drift men jeg har så lyst på rwd evt 4wd igjen. drit lei framhjulstrekkere. hjelp meg ! :P
 #425882  av FT86

mr2 turbo ble solgt selv om jeg sa jeg ville ha den. faen altså. da bilr det wrx til høsten <3
 #425916  av FT86

Julebrus skrev:
FT86 skrev:mr2 turbo ble solgt selv om jeg sa jeg ville ha den. faen altså. da bilr det wrx til høsten <3
WRX kan du bruke hele året :)
jaja :) det er planen også det :P må bare ha litt mer cash først!
  • 1
  • 864
  • 865
  • 866
  • 867
  • 868
  • 1172