TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny mr2 mk1, hva skal jeg si til "sjefen" ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #426081  av Arne rebel

Jeg sitter nå med litt angst...for jeg handlet en mk1 uten noen annen grunn enn at den var rimelig, og når selger leverte den hjem til meg var jeg solgt :wink: Det eneste fornuftige er at den hadde deler som kunne forsvare prisen, og deler trenger jeg til de andre. Men mitt problem er at jeg har ikke sagt dette til kjerring og hun kan ikke skjønne hva jeg skal med fire biler som ikke går. Jeg har ingen gode argumenter for hvorfor jeg skal ha disse bilene, men kanskje noen har noen gode argumenter jeg kan forsvare meg med?.... eller har hun kaskje rett :?
Et lite bilde av bilen...
Bilde
 #426087  av Holger

Meget nødvendig med litt bil si du bare :)
 #426093  av ArildM

De du hadde har jo brent ned, SELVFØLGELIG må du ha nye :D
 #426127  av mr2storbrua

Du må jo ha noe å stelle med når hun sitter inne og ser på frustrere fruer og alle andre sånne serier, eller når hun er på veninnetreff :wink:
 #426168  av Arne rebel

Dette gikk rimelig smertefritt , og bilen var ikke så dårlig som fryktet :) Da virker det ut som det blir mk1 kjøring denne sommeren også, for jeg må ha noe å avreagere med når en kjører til daglig en kjedelig diesel uten noen tilbakemelding av underlag eller kurver :wink: (nesten som et "ligg" uten å få noe respons tilbake fra partneren...en får dekket behovet men ikke mer enn det :mrgreen: )