TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Carsept

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#42516  av CelicaTurbo

trolig vil styling for GTi og STi modellene også passe GT4, selv om GT4 er bredere og har en annen form på kroppen så mener jeg dette kun er i området rundt hjulbuen, og dette vil vel ikke bli påvirket av styling på noe hvis. Det som er mulig er at en frontfanger kanskje ikke treffer skjermen over hjulene helt 100% Kanskje leverandør eller produsent kan svare bedre på dette.

#42520  av sindrejl

den skal nok passe men kan ikke si dette 100% sikkert :/

Derimot vil jeg si at den carcept stylinga der er !! RÃ…Ã…Ã…Ã…!!! :twisted: :twisted:

#42612  av ErikG

skal bare ha bakende og skjørter. CS front med litt modds.
 #42642  av ST182

skjørter og bakfanger passer 100% garantert IKKE på Gt4 uten å modde litt, siden gt4 er ,som nevnt tidligere, breiere i området rundt hjulbuene. bakfangeren skal nemlig festes inne i hjulbuen på hver sideog er ikke støpt for å følge formene på gt4. det samme problemet blir det med side-skjørtene. Men, alt kan modifiseres, hvis du har litt peil på å jobbe med glassfiber. :)

kan sikkert fikse noen bilder på hvordan kitet er festa på min bil, hvis det trengs?

m.v.h
kenneth

#42647  av ErikG

hadde vært gull det. Hadde tenkt å hellakkere bilen i samme slengen på Stylingkompaniet i Sverige. De har sikkert peil og ordner biffen. Blir ikke før i starten av sommerferien det skjer, menhadde vært fint og hatt alt klart til den tid.