Beklager om jeg har vært litt brå i det siste. Blir bare litt lett provosert av folk som presenterer ting som fakta uten grunnlag for å gjøre det

Ja, Samsung er et enormt merke, og ja de lager svært gode produkter. Men problemet jeg møter daglig i elbransjen er at den gjennomsnittlige normann tror at siden Samsung har en av de beste toppmodellene på markedet har de også de beste billige TVene på markedet. Akkurat på det punktet har vi mange produsenter som produserer mye bedre TVer til samme pris. Panelene Samsung bruker i de billige modellene sine er svært dårlig sammenliknet med andre produsenter i samme prisklasse.
Ja Samsung har bra produkter, og 7000 og 8000 serie TVene deres er svært pene TVer. Rent billedmessig er ikke 8000 serien til Samsung den beste tven, de har inngått et designkompromiss ved å ha så tynn ramme som gir en merkbar lyslekkasje i kantene. Men ellers er det en av de råeste TVene på markedet, uten tvil.
Ellers er Samsung kjent som "king clouding" av mange i elbransjen. Kunne sikkert ha skrevet mange sider, men poenget mitt var bare at:
- Nei Samsung har ikke de beste TVene uansett prisklasse
Forøvrig jobber jeg mellom 13-14 timer om dagen nå, så det kan vel ha litt å si det også
Elkjøpen jeg jobber på skal åpne ny butikk, har "litt" å gjøre for tiden. I Går satte jeg opp PCene og nettverket i butikken, ferdigstilt det i dag.
Ellers har jeg vært å hentet innsugspakningen til 20v motorene, så kanskje, hvis jeg finner en time i døgnet som jeg plutselig har til overs så får jeg fyra opp motoren